obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Doorschakelen naar IP
kevinwalter
hey,
als ik naar mijn IP ga schakeld hij door naar mijn livebox.
dat wil ik niet is er een manier om dat uit te zetten???

Greetz kevin
 
h_henkie
Typ je je ip in binnen je eigen netwerk of typ je je ip in van buiten af.
Bij het eerste is het niet zo erg. Want dan ben jij de enigste die dit ziet, en evt andere gebruikers in je netwerk. Het is wel lastig als je een webserver hebt. Bij het tweede, dan moet je via de livebox -> geavanceerd -> firewall -> toegang, de toegang ontzeggen.
Gewijzigd door h_henkie op 25 juni 2008, 19:54
 
kevinwalter
ja maar ik bedoel lokaal dan kom ik er nog op als ik lokaal naar mijn ip ga dan kom ik weer op de livebox Frown
 
TCP_IP
welk ip vul je in dan ?
192.168.1.1 of 192.168.1.10 ?
 
h_henkie
Dat je lokaal op de livebox komt klopt. Dat is hier ook, en bij iedereen die een livebox heeft. Dit komt omdat de beheerders pagina livebox webpagina's zijn en de livebox intern fungeert als webserver.
Je kan dit niet uitschakelen (helaas) Angry
Als je ergens anders, buiten je netwerk, je ip adres in typt, zul de beheerders pagina niet zien

ps ik ga er vanuit dat je niet 192.168.1.1 of iets dergelijks gebruikt
Gewijzigd door h_henkie op 25 juni 2008, 21:46
 
kevinwalter

Quote

h_henkie schreef:

ps ik ga er vanuit dat je niet 192.168.1.1 of iets dergelijks gebruikt


Uhhhhh ja eerlijk gezegt wel xDGrin
 
TCP_IP
ik volg het eigenlijk al niet meer Pfft
je wilt naar je eigen pc 192.168.1.10 maar je komt op liveboxpagina uit ??
maar je zegt nu dat je dacht dat je ip van pc 192.168.1.1 wasPfft
is er nu nog een probleem of niet Pfft?
 
kevinwalter
oke...
als ik naar mijn ip ga 85.144.**.***
dan kom ik bij mijn router uit maar ik heb een webserver en dan is dat heel erg irritant hoe zet ik dat uit:p
www.kw-sys.8s.nl is die website (das doorgelinkt naar ip ) maar als ik dus daar heen ga kom bij me livebox uit
snap je nu? :p
Gewijzigd door kevinwalter op 26 juni 2008, 19:26
 
TCP_IP
jah ik snap het helemaal maar dat is ook logisch... als je naar dat adres gaat kom je op configuratie pagina.. kan niet eens uitgezet worden volgens mij....
typ je ook http:// ervoor zeker??
vul ALLEEN 85.144.**.** in dan...

Kheb zelf net ook even Xampp erop gezet ik moet alleen ip adres invullen dan komk bij me webserver uit..

wat je ook kunt doen is gewoon ip van je PC invullen in adresbalk (uiteraard zonder http)

of gewoon localhost uiteraard
Gewijzigd door TCP_IP op 26 juni 2008, 20:04
 
kevinwalter
ja aleen ik heb een script werken kw-sys.8s.nl nu staat er die site als ip maar ik kan dus niet me ip er van maken?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doorschakelen naar IP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
Advertentie