obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Livebox blijft rebooten
Slurpgeit
Ja, daar heb ik naar gekeken. Ik geloof dat de livebox anderhalf A trekt, terwijl die adapter (volgens de sticker in ieder geval) tot 6A kan leveren. Polariteit stond ook goed, maar het was natuurlijk gewoon een goedkope oude budgetadapter, dus wie weet. Ben benieuwd wanneer de nieuwe livebox binnenkomt. Ik hou jullie op de hoogte.

Het kon in ieder geval niet de lijn zijn volgens de helpdesk, want een SNR van 10 is ruim voldoende werd mij verteld. Terwijl er bij 1 van mijn vorige telefoontjes gezegd werd dat zelfs 12 aan de magere kant is.
Gewijzigd door Slurpgeit op 02 juli 2008, 08:55
 
mesa57
Een 6A adapter Frown Waar haal je die vandaan, die zijn zeldzaam hoor (tenzij het een acculader is).
 
Slurpgeit
Nieuwe livebox is er. Werkt tot nu toe prima. Jammergenoeg nog steeds dezelfde snelheden, maar ach, zolang het maar stabiel is. Mijn dank is groot.
 
ghostcasper

Quote

rrozema schreef:
Veel exemplaren lijken ook een slechte voeding te hebben: voedingen die warm worden, etc.


Voedingen die warm worden is wel heen aannemelijk vrij normaal hoor !
Exteem het is een anderverhaal...
 
rrozema
en U bedoelt wat met deze woordenbrei?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox blijft rebooten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 jan 2018
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
telefoonindicatie op huawei modem blijft rood? Huawei configuratie en problemen : 5 15 jan 2014
T mobile draadloos modem werkt niet, dsl blijft knipperen Algemeen : 10 03 jan 2013
Advertentie