obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
naast livebox 2 routers gekrest?
lidy

Quote

rrozema schreef:
Lidy, als je de router niet kunt configureren, dan houdt het wel een beetje op met de mogelijkheden. Dat zul je toch eerst voor elkaar moeten zien te krijgen.

Je zult er achter moeten zien te komen waar het probleem zit: daarom moet je proberen de onderdelen apart te testen. Misschien heeft Jaap -of iemand anders- nog een router liggen (waarvan hij weet dat die het WEL doet) die je eens kunt proberen aan te sluiten op jouw computer? Of misschien kan Jaap jouw router eens meenemen naar zijn huis en kijken of hij hem daar wel kan configureren? Of heeft hij een laptop zodat hij jouw router bij jou thuis kan proberen?


Sterker nog?
Ik geef deze router met grote LIEFDE mee aan Jaap en met alle software en zooi eromheen gelijkShockGrin

Verder vraag ik mijn PCboeroloog wel ff om een leenrouter of dat intussen de linksys (staat daar nog) ff nagekeken is op manco's Smile
 
lidy
Hier ben ik ff weer...was ff flink ziek tussendoor en de netgear ligt al poosje bij Jaap, maar ondanks de printjes met handleidingen vanaf dit forum, en via mijn inlogcodes alles kon herlezen, krijg ik Jaap tot superkriegels omdat hij helemaal geen affiniteit met de PC heeftFrown
Die wil ik verder niet plagen met alle gedoetjes hier Wink
Na 1 september komt mijn pc-boer terug, nu ff vakantie en haal ik de Linksys op en zal dan vanuit die maar eens een geheel nieuwe en schone poging doen....die heeft toch bijna 2 jaar probleemloos gewerkt hier, zonder enige uitval en schijnt ook niet "stuk" te zijn.
Deze was steeds intern benaderbaar en had idd heel ander IPadres dan hier de livebox....blijft raar allemaal, en als dit ook niet lukt ...dan hoop ik toch echt dat ik iemand vindt die hier thuis "op locatie" es alles beziet en ding goed instelt CoolSmile

Dus de goede moed geef ik nog niet op hoor...al met al al genoeg inzet en tips van jullie gehad en ook leerzaam geweest en hier dankbaar voor...moet gaan lukken dus Smile

 
rrozema
ok, ik wacht verder nieuws van je af. Mocht je weer nieuwe vragen hebben, stel ze gerust.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'naast livebox 2 routers gekrest?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
half miljoen wifi-routers lek Huawei configuratie en problemen : 7 04 jan 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Advertentie