obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
micronet router aan livebox
skademan
Ik probeer een draadlize verbinding te krijgen met een micronet router en mijn livebox en een usb ontvanger in mijn pc. De communicatie tussen router en usb ontvanger gaat prima voor zover ik kan zien. Alleen lijkt het alsof mijn livebox niks naar mijn router stuurt. Weet iemand hoe je dit op kan lossen ?

Alvast heel erg bedankt
 
rrozema
Je bent wat te summier in je vraagstelling. Leg eens goed uit welke opstelling je voor ogen hebt? bijv: zit je router met een kabel aan je livebox? zo ja, in welke poort van je router zit de kabel? Krijgt je pc een ip adres? en welk ip adres is dat dan?
 
skademan
de router zit via een kabel aan mijn livebox (gele poort) de livebox zit in de wan poort van de router. Mijn router en usb ontvanger communiceren via ip 192.168.1.30. Sorry als het niet zo duidelijk is maar ben niet zo'n expert wat dit betreft.

Thanks
 
mesa57
Probeer de kabel van de livebox eens in de een van de LAN aansluitingen van de router te steken.
Verder moet je DHPC in de router uitzetten.
 
skademan
sorry geen resultaat nog andere suggesties ?
 
mesa57
Kun je, als de kabel in de lan aansluiting zit, de router config oproepen via http://192.168.1.30 ???
Kun je de router pingen op 192.168.1.30 ???
 
skademan
als ik mijn router op de computer aansluit of via de draadloze verbinding benader dan gaat dat via 192.168.1.1
 
TCP_IP
dus lokale lan ip nog niet veranderd?
verander deze naar 192.168.1.100
 
rrozema
Lees dit artikel eerst eens door. Hierin staat alle informatie die je nodig hebt.
 
skademan
thanks ga het vanavond weer een proberen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'micronet router aan livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Advertentie