obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging 2008
pacod
Ook ik heb het mailtje inmiddels binnen en ook hier is de bedoeling tussen 23-8 en 24-8-2008.. Ben benieuwd, zit hier trouwens in Almelo!
 
arieb
Na alle ellende heb ik het zo ongeveer wel gehad. Vanaf december t/m april forse snelheidsproblemen en een vreselijk slechte kwaleit van de telefoonlijn. Ik in mei eindelijk verholpen. toezegging gehad dat in juni de snelheidsverhoging zou komen. Het enigste wat (stiekem) is verhoogd is de prijs onder het mom van afrondingen. Sind begin augustus is de telefoonkwaliteir weer op het oude peil (slecht dus).
Nog een paar maanden ........... dan gaat de vlag uit
 
TCP_IP
http://speedtest.bbned.nl/

hoe snel download je het 100 mb bestand op deze site??

lb wel al opnieuw opgestart sinds snelheidsverhoging ?
 
pacod
Hier nog geen veranderingen, iemand al iets gemerkt van een verhoging?
 
pacod
Waar we bijna een jaar op hebben gewacht!Cool
 
pacod
Wanneer is 'de verhoging' bij je ingegaan jtd Henk?
 
koolsmid

Quote

jtd Henk schreef:
Dus.... mijn snelheidverhoging is qua intrain wel doorgevoerd (4088 naar 7992) maar is dus effectief een snelheidverlaging te noemen Shock

Nieuwsgroepen zijn bij mij van een stabiele 420 kB/s naar een fluctuerende 280~340 Kb/s gegaan.

Ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer teleurgesteld en zal nu dus mijn abbo op gaan zeggen en op zoek gaan naar een andere provider zoals ik al eerder in deze thread had gezegd.


Ja Henk, hier hetzelfde verhaal Shock (Vasse), kijk het nog even aan en zal dan ook mijn besluit moeten nemenAngry

John
 
royco71
Hier is helemaal niks veranderd, intrain is gewoon 4088, livebox al 2 keer opnieuw gestart.

we gaan vanmiddag maar weer eens mailen met online Angry
 
guus
Bij mij ook..... Tja je denkt dat het kan en dan gebeurt het toch niet.
 
royco71
ja precies, ergens had gehoopt dat het nu beter zou zijn, maar met de naamsverandering van orange naar online is er wat dit soort dingen betreft nog niks veranderd helaas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 2008', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen na snelheidsverhoging (12/12/2012) Livebox configuratie en problemen : 5 22 dec 2012
snelheidsverhoging november 2012 Snelheid : 40 19 dec 2012
duidelijke datum snelheidsverhoging Algemeen : 7 02 sep 2008
Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen! Wat verandert er? : 29 21 jul 2008
2008-05-14 01:12:51 - Landelijke Storing ADSL Storing : 7 16 mei 2008
Advertentie