obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging 2008
guus
Nou ik weet het niet zeker want mijn internet heeft er ook nog niet uitgelegen en heb mijn modem ook nog niet hoeven herstarten. Tussen 23 en 24 augustus is ook zo raar want daar zit niks tussen :p

Dus we kunnen nog even wachten.
 
royco71
mijn internet heeft er ook niet uitgelegen, is dus erg vreemd
 
pacod
De dag is nog lang...:pFrown
 
royco71
mailtje er nog eens op na gelezen, maar ze kunnen ook bedoelen dat het op 23 of 24 augustus verhoogt word, dus misschien dat het nog gaat veranderen, toch maar even afwachten tot morgen maar.

we wachten al zolang dus dan kan dit er ook wel even bij.
Gewijzigd door royco71 op 24 augustus 2008, 18:01
 
guus
Daarom. Ja precies want er is niks "tussen" 23 en 24 augustus. Ik kijk morgen ook en anders maar weer emailen...Angry
 
pacod
Hier evenmin iets...inderdaad morgen maar ff afwachten en anders ook een mailtje sturen. Al zal dat vast wel weer een standaardmailtje opleveren...Sad
 
royco71
dat denk ik ook pacod, maarja misschien ook niet
 
pacod
Heb zelf eerder ook op een technische helpdesk gezeten van een adsl-provider. Weet een beetje hoe het inelkaar steekt helaas.
 
pacod
Wanneer ben je omhoog gegaan dan Dimitri? Heb je al in het modem gekeken naar de intrainsnelheden?
 
pacod
Tik in je browser in:

192.168.1.1.

Klik vervolgens op: geavanceerd

Dan krijg je een inlogscherm:
Gebruikersnaam en wachtwoord zijn beiden: admin
Zodra je met je muis boven statistieken gaat zonder te klikken kan je ook kiezen uit ADSL statistieken. Dat gehele lijstje mag je wel kopieren en hier plakken!Smile

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 2008', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen na snelheidsverhoging (12/12/2012) Livebox configuratie en problemen : 5 22 dec 2012
snelheidsverhoging november 2012 Snelheid : 40 19 dec 2012
duidelijke datum snelheidsverhoging Algemeen : 7 02 sep 2008
Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen! Wat verandert er? : 29 21 jul 2008
2008-05-14 01:12:51 - Landelijke Storing ADSL Storing : 7 16 mei 2008
Advertentie