obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging 2008
Puma
Je hebt wel 8 Mbit als intrain waarde.

Maar het is een bekend verhaald dat de snelheid gelimiteerd wordt op 4 Mbit, ook al geeft de Livebox 8 Mbit aan.
 
guus
Klote Klote Klote Online! Angry

Heb nu precies het zelfde probleem. Ik deed zostraks als eerst een speedtest en zag 250 kb per seconde staan en toen dacht ik al, nee is het weer zover? En ja hoor, intrainwaarden om 7992 en zo onstabiel als de pest Angry

Ik verlang binnen 5 min alweer naar mijn superstabiele 4 mbit verbinding Angry

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_3_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 7992 Kb
Afname Dichtbij : 21.7 ( dB )
Ver weg : 7.5 ( dB )
SNR-marge Dichtbij : 9 ( dB )
Ver weg : 12 ( dB )
HEC-teller 0
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0
Gewijzigd door guus op 25 augustus 2008, 10:26
 
pacod
Moesten jullie allemaal de livebox herstarten om deze nieuwe intrainwaardes te zien? Hier is nog helemaal niks gebeurd, althans ik kan gewoon door internetten. En dit zijn nog steeds de waardes:

ADSL statistieken

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_3_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 4088 Kb
Afname Dichtbij : 22.6 (dB)
Ver weg : 8.0 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 18 (dB)
Ver weg : 11 (dB)
HEC-teller 0
Firmware 0xe15080a
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0
Gewijzigd door pacod op 25 augustus 2008, 10:42
 
guus
pacod, nee het ging vanzelf. Pacod ik zou geen emailtje sturen als ik jouw was! Gewoon lekker zo laten. Kun je altijd nog emailen als we allemaal fatsoenlijk 8 mbit hebben.

Ik wou ook al niet gaan emailen als het niet gebeurde maar ik keek vanmorgen en toen was het al zo dus nu kan ik alleen nog maar wachten tot ik stabiliteit krijg en mijn snelheid Angry
 
royco71
ik heb toch eens gemaild met de helpdesk, kreeg dit antwoord:

Ik zie inderdaad dat u de snelheidsupgrade nog niet gehad heeft. De laatste groep zou volgend weekend geupgrade moeten worden. Ik verzoek u dit af te wachten. Mocht dit probleem dan nog steeds spelen dan zullen wij dit aankaarten bij onze technische dienst.

Met vriendelijke groeten,
Online



afwachten maar weer dus, denk dat dit voor iedereen hier geld die nog niks hebben.
 
Chazzo
(@TCP_IP: Al moet ik nog steeds het ISRA op corrosie controleren)

Nou Franklin, het enige wat corrosie op die ISRA veroorzaakt is die slakkesnelheid van Online zelf. :p
Zoals ik het nu zie zijn er dus nu steeds meer mensen bijgekomen met het probleem wat wij al maanden ervaren. Helaas!

Zou eind september in de centrale (Putte) verhoogd danwel aangepast worden, anders kon ik per direct ontbinden. Maar er is weer een case uit en ik zou weer relatief schadeloos gesteld worden (Basis betalen)

Wederom, dat maandje kan er ook weer af.Smile
Gewijzigd door Chazzo op 25 augustus 2008, 17:23
 
pacod
Heb zojuist een mailtje gekregen van online. Wel netjes dat ze dat doen:

Onderhoud ADSL dienst
ons kenmerk: WNG-e-inf-mntrst2

Geachte ############

De eerder aangekondigde werkzaamheden aan de apparatuur waarop uw ADSL verbinding is aangesloten, zijn wegens omstandigheden niet uitgevoerd in de vermelde periode. Wij hebben de werkzaamheden opnieuw ingepland.

De werkzaamheden vinden vinden alsnog plaats rond:

Datum: tussen 6 en 7 september 2008
Mogelijke uitval: enkele minuten gedurende bovenstaande periode


Het kan zijn dat tijdens het onderhoud uw ADSL (& Telefonie) verbinding enige tijd niet beschikbaar is. Wij doen er alles aan om de dienstverlening zonder onderbreking voort te zetten.

Herstarten van uw modem is noodzakelijk
Tijdens de werkzaamheden kan uw verbinding korte tijd onderbroken worden. Om weer gebruik te kunnen maken van uw verbinding is het noodzakelijk uw modem opnieuw op te starten. Haal de stroomkabel van het modem uit het stopcontact of uit het modem. Wacht één minuut en sluit de stroomkabel weer aan. Het modem heeft enige tijd nodig om op te starten voor u weer kunt internetten.
====================================================
 
royco71
ik heb dat mailtje vandaag ook gehad, we zien het dan wel weer

laten we hopen dat het dan ook voor iedereen een stabiele verbinding oplevert
 
guus
Dat heb ik nog nooit gehoord? :p
 
pacod
Dit weekend is het uiteindelijk zover (denk ik)... Heb op de storing laatst weinig te klagen met orange. Mijn verbinding is eigenlijk altijd wel stabiel geweest, zelfs de overgang naar destijds Family verliep vrijwel probleemloos.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 2008', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen na snelheidsverhoging (12/12/2012) Livebox configuratie en problemen : 5 22 dec 2012
snelheidsverhoging november 2012 Snelheid : 40 19 dec 2012
duidelijke datum snelheidsverhoging Algemeen : 7 02 sep 2008
Vanaf 1 juli 2008 afronding prijzen! Wat verandert er? : 29 21 jul 2008
2008-05-14 01:12:51 - Landelijke Storing ADSL Storing : 7 16 mei 2008
Advertentie