obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Windows Live Messenger blokkeren voor een pc in netwerk via Livebox
fanSte
Weet iemand hoe ik WM kan blokkeren mbv poorten in de livebox?

Alvast bedankt!
 
mesa57
Dat gaat niet lukken denk ik.
 
TCP_IP
op de livebox zal niet gaan werken...

je zou een firewall op de desbetreffende PC kunnen installeren die WLM blokkeert, en dan een password op je firewall zetten zeg maar...
mja blijft lastig, tegenwoordig die webmessengers
 
spatieman
webmsngrs ook blokeren.
maar daarvoor heb ik wel een BSD routerbox achter de livebox hangen..
 
rrozema
Live Messenger heeft vele mogelijkheden om te connecten met z'n servers. Het programma kiest zelf de beste mogelijkheid. Grote kans dus, dat als jij een poort afsluit, dat het programma gewoon automatisch een andere transport methode kiest. Voor een netwerkbeheerder is messenger nog erger dan een virus of een worm...
 
TCP_IP
ben toevallig ook een x bezig geweest met de executable en snelkoppeling van WLM bezig geweest ... maar WLM vreemd wat dat betreft..
hij maakt de link gewoon opnieuw aan, nieuw bestandje...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows Live Messenger blokkeren voor een pc in netwerk via Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie