Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Linksys Wireless-G WRT54G Met Livebox
sixaxis
Hoi

Ik heb een probleem met mijn Linkys Wireless-G WRT54G Router
Ik kan maar niet op de router inloggen, ik heb alles goed aangesloten en de handleiding gevolgt maar lukt maar niet Sad kan iemand mijn helpen?

sixaxis
Heb de router ook rechtstreeks aan de pc aangesloten, kan dan ook niet inloggen en dat router installatie is allemaal nieuw voor mij

TCP_IP
1
proxy ingesteld ?
zo ja, zorg deze niet voor lokaal netwerk gebruikt word.. voor XP weet ik benaming even zo niet uit mijn hoofd.
voor vista:
proxyserver voor het lan-netwerk gebruiken << NIET aanvinken

2
wat word je standaard gateway ?
ga hiervoor naar start>>uitvoeren
tik in cmd

tik in ipconfig
adres achter standaard gateway is je gateway

3
reset linksys naar fabrieksinstellingen mbv resetknop

gateway word dan zoiezo 192.168.1.1 (mocht deze veranderd zijn)

sixaxis
Probleem opgelost Smile moest wat veranderen in de router zelf, deze topic mag dicht

rrozema
Prima. Topic is afgesloten. Mocht je toch nog wat willen vragen, stuur dan even een PM aan een van de beheerders en dan heropenen we dit topic voor je.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys Wireless-G WRT54G Met Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
AC750 Wireless Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Eigen modem configuratie en problemen : 2 22 May 2016
No Wireless (huawei hg655d) Algemeen : 3 17 Sep 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 Oct 2014
Advertentie