Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
mIRC
|
|
alrididan |
Geplaatst op 03 September 2008, 22:18
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 03 Sep 2008 |
hallo ik probeer al een aantal dagen om op 2 pc's clients te draaien van mIRC alleen krijg ik steeds de foutmelding: too many connections from your host!! na wat googlen kwam ik diverse meldingen tegen dat dit aan orange zou liggen. alleen kan ik dit nergens bij een orange website terugvinden beide pc's draaien windows vista premium en mIRC v6.34 mijn vraag is : is het wel mogelijk om het op twee pc's tegelijk te draaien? mvg Ed |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 03 September 2008, 23:50
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
zou het eerlijk gezegd zo niet weten, je zou het kunnen uittesten... stel op 1 PC een proxy in zodat er een ander ip zichtbaar is dan die van jou zelf |
|
|
guus |
Geplaatst op 04 September 2008, 08:47
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Mm, volgens mij wil jij een botje maken op mIRC of iets? Maar ik heb dat vroeger ook gedaan en je moet even kijken of je niet met 2 Pc's op dezelfde mIRC account zit, want dat kan niet. Je moet dan even een nieuwe aanmaken voor je 2e pc. |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 04 September 2008, 10:06
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
De irc server waaraan jij connect staat blijkbaar geen meerdere clients vanaf hetzelfde externe ip adres toe. Lees er de voorwaarden van jouw server maar eens op na. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mIRC', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie