obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Port Forwarden?
ljwow
Hey allemaal.Smile
Ik heb een probleem,ShockShock
ik probeer een World Of Warcraft Private Server te hosten en daarbij moet ik porten openzetten maar het lukt niet.. ik heb veel guides geporbeerd maar niks werkt...ShockSadFrown kan iemand me misschien helpen? Ik zal ff uitleggen hoe ik het internet heb.


Internet Komt Binnen>>>>> Orange Livebox >>>> Dan een kastje dat je 4 Kabels kan op aansluiten... zodat meerdere computers in mijn huis internet hebben >>>>> Kabel naar me Router >>>> Daarna naar mijn computer.

Zou iemand me kunnen helpen dankje?
Heb trouwens ook msn als iemand dat handiger vind
Jimkruiswijk@msn.nlSmileSmile

**Edit**
Ik zou wel dat kastje waar ik het over heb kunnen vervangen door me router... als nodig is dan is het zo

Internet>>Livebox>>Router>>PC

ty
Gewijzigd door ljwow op 19 september 2008, 20:38
 
TCP_IP

Quote

Dan een kastje dat je 4 Kabels kan op aansluiten


bedoel je daarmee een switch of een router ?

(livebox = een (modem)router)

vermoed dat het dus [Router] => [switch] => [Router] => [PC]

moet het wel even zeker weten namelijk Wink
 
ljwow
Het is een kastje waar 1 kabel vanuit de modem gaat naar dat kastje en daarvan kan je weer 4 kabels aansluiten
Daar dient het alleen... het is geen programma ofzo
 
TCP_IP
wat is het merk en modelnummer ?
 
ljwow
Waarvan?
 
ljwow
Kan je me misschien op msn adden? Praat wat makkelijker!
SmileSmileSmileSmile
 
TCP_IP
van dat ene apparaat wat op je livebox zit met 4 poorten erachter Pfft wat dacht je dan Pfft?
maar msn kan niet sorry Smile

Mensen kunnen dit ook nog eens nalezen, mogelijk zijn er meer mee geholpen Wink
Ik vroeg wel model/merk zodat ik kan nakijken wat het precies is, als het een switch is dan is het geen probleem maar als het ook een router is kan het weleens lastig worden...

word dan router achter router ACHTER router methode Pfft
 
ljwow
ik kijk ff..
 
ljwow
Het is een EMINENT
Model No: Em4410
5-ports 10/100 mbps Switsch
 
ljwow
kan maar ik heb wel een orange livebox... weet niet of er veel verschil is?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port Forwarden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 dec 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen : 4 16 mei 2016
Advertentie