obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox vervanging
TCP_IP
Maandcontract?

Dan lijkt me niet dat je livebox meteen voor 1 jaar huurt Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
Nee, ik vermoed dat de huurperiode van je livebox dan gelijk zal zijn aan die van je contract. Als je het zeker wilt weten bel je natuurlijk even met de helpdesk. Dat moet je toch doen om een retourdoos voor de livebox aan te vragen.
 
Lennen
ik gebruik qua modem de Speedtouch THOMSON ST780, werkt super! Zeker ideaal als je ook VoIP gebruikt.
 
yokingy

Quote

Lennen schreef:
ik gebruik qua modem de Speedtouch THOMSON ST780, werkt super! Zeker ideaal als je ook VoIP gebruikt.


Ik las dat je speedtouch gebruikt en goed werkt.
Kun je mij ook een paar tips / instelling geven om dat ding in te stellen voor online?
Heb z'n modem/router in leen en wil het wel proberen.
Heb hem aangesloten en zie nu dat de PPP nog een rood kruis heeft.
thanks
 
rrozema
De instellingen voor elk abonnement staan in onze faq pagina: adsl instellingen
Gewijzigd door rrozema op 27 december 2008, 23:18
 
highflyers
als je een modem wilt die je niet constand moet resetten kijk dan eens naar een linksys of dlink modem. die dingen zijn gebouwd om mee te gaan.
 
yokingy

Quote

rrozema schreef:
De instellingen voor elk abonnement staan in onze faq pagina: adsl instellingen


Bedankt. Deze instelling had ik wel gezien maar ondanks dat krijg ik wel de groene vinkjes maar GEEN verbinding met internet.
Ik zal nog wel wat vergeten maar weet nu niet wat.
En zoals ik al schreef het is een leen modem zonder verdere bschrijving dus moet constant wisselen om toch op het internet wat te zoeken.
 
TCP_IP
welke instellingen heb je gedaan tot nu toe ?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox vervanging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie