obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware! 3202WNLB_222026, meld je ervaring
Wanabo
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 8428 Kb
Afname Dichtbij : 42.8 (dB)
Ver weg : 18.7 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 5 (dB)
Ver weg : 9 (dB)
HEC-teller 11353
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 1837
ES-teller van 1 dag 0

Oude instellingen zijn behouden gebleven. De functie zoeken naar updates heeft in ieder geval niet gewerkt wel het uit en aanzetten van de LB.

Wordt er nog wel van betatesters gebruik gemaakt??

Geen waarschuwing middels email gehad. :@
Gewijzigd door Wanabo op 18 juli 2006, 01:07
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
huh? even resetten

Edit: hier geen update na herstart livebox.
Gewijzigd door Puma op 18 juli 2006, 01:28
 
Tiger

Quote

Senoer schreef:
huh? even resetten

Edit: hier geen update na herstart livebox.


Huidige downstream was 17256 kbps na 4x resetten iedere keer 100kb minder dus voor alle duidelijkheid 17156 1e x,17056 2e x,16956 3e x,16858 4e x,na de de 5e x reset 17160 kbps maar geen nieuwe software vreemd de eerste 4x exact 100kb weiniger.

groeten, Tiger
 
Wanabo
Nog steeds werkt de nummerherkenning niet!Angry
Had dit graag willen melden via het vragen overzicht, maar dat werkt niet.Angry
Ach had het wel gewerkt dan het zoveelste nietszeggende antwoord gehad.Angry

Via dit bericht kwam ik achter het bestaan van nieuwe firmware. http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=278#post_2287

Wie test van te voren eens, zoeken naar updates onder informatie / software. Heb dat hier ook gedaan, maar zonder resultaat.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Lizard

Quote

Wanabo schreef:
Nog steeds werkt de nummerherkenning niet!Angry
Had dit graag willen melden via het vragen overzicht, maar dat werkt niet.Angry
Ach had het wel gewerkt dan het zoveelste nietszeggende antwoord gehad.Angry

Via dit bericht kwam ik achter het bestaan van nieuwe firmware. http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=278#post_2287

Wie test van te voren eens, zoeken naar updates onder informatie / software. Heb dat hier ook gedaan, maar zonder resultaat.

Ik heb met 'zoeken naar updates' de firmware binnengekregen.
Maar die nummerweergave, bedoel je op je kpn lijn of op de voip lijn dat die het niet doet? (Misschien heb je dat al een keer verteld maar heb ik eroverheen gelezen.)
 
Wanabo

Quote

Lizard schreef:
Ik heb met 'zoeken naar updates' de firmware binnengekregen.

Mooi zo dat werkt dus, heb dat niet zelf kunnen constateren!Cool

Quote

Lizard schreef:
Maar die nummerweergave, bedoel je op je kpn lijn of op de voip lijn dat die het niet doet? (Misschien heb je dat al een keer verteld maar heb ik eroverheen gelezen.)

Op de KPN lijn nooit nummerherkenning gehad, was er dus heel blij mee dat dit op het Wanadoo nummer wel werkte en nog wel gratis. Hiervoor ook een nieuwe set telefoons aangeschaft. Alles werkte totdat in februari de firmware vernieuwd werd. Persoonlijk denk ik dat het komt door de 3 dB versterking die door de nieuwe firmware is ingesteld. De FSK tonen worden daardoor vervormt.

De helpdesk (via mijn vragenoverzicht) heeft altijd nietszeggende antwoorden gegeven en probeert mij aan het lijntje te houden. Althans zo voel ik dat.

En ja ik heb dit wel eens eerder gemeld hier op het forum! Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k
Het lijkt erop dat bij mij de update niet wil lukken.. Als ik op de knop updates zoeken druk gaat hij de nieuwe update binnen halen. Reboot 1 maal daarna als ik snel bij software kijk zie ik de nieuwe versie staan. Daarna gaat hij nog een keer of 2 rebooten en als hij klaar is staat er weer het oude firmware nummer (24 op het eind).

De stekker uit het stopcontact trekken en daarna de livebox weer aanzetten geeft dezelfde symptomen weer.

Verder werkt de livebox meer dan perfect. Ik heb een megastabiele verbinding en tot op heden nog nooit geen problemen gehad. (momenteel ben ik bijna een jaar klant bij Orange)

mvg,

Maarten

Edit 13:02:

Na nog 2 keer geprobeert te hebben lijkt hij de firmware wel "gepakt" te hebben. Tis raar maar waar...

Daarna heb ik de livebox novg 4 maal moeten resetten om mijn "oude" snelheid weer terug te krijgen.
Gewijzigd door Funny2k op 18 juli 2006, 13:10
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Funny2k

Quote

GhostPost1 schreef:
het kan zijn dat er te veel mensen willen updaten. en dat het dan te druk is.

dit is in het verleden wel eens vaker gebeurd. Heb het gevoel dat ze het niet gevaceerd gedaan hebben. maar in 1 keer klaar zetten voor alle klanten.



Daar kan ik in komen.. maar dat hij wel begint aan de installatie en hem daarna niet afmaakt kan ik niet koppelen aan "drukte".

Heeft iemand trouwens een changelog oid van deze firmware?
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
ik heb mijn update ook binnen. dmv update knop in de livebox.

printscreen:

th_liveboxupdate
Gewijzigd door Puma op 18 juli 2006, 21:32
 
Richard
Ik gisteren geprobeerd, wilde echter niet, niet middels de update knop en ook niet middels het uittrekken van de livebox.
Vandaag nog maar eens proberen.Smile
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware! 3202WNLB_222026, meld je ervaring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 okt 2016
Advertentie