obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid "opeens" een stuk minder
nightwing
Update: Heb helaas niemand in mijn omgeving kunnen vinden die een linksys modem heeft. Mijn verbinding was intussen al even gezakt naar 9Mbit Shock. Na een paar keer resetten ging ie weer naar 10Mbit. Heb inmiddels weer contact opgenomen met de helpdesk. Daar maar weer eens mijn verhaal gedaan over de steeds meer zakkende snelheid. Ik mis mijn 12 Mbit echt Smile Er werdt mijn gezegd dat ik binnen 5 werkdagen wordt terug gebeld door de technische dienst. Ben benieuwd wat die voor mij kunnen betekenen. Als het niet wordt opgelost, dan ben ik volgend jaar weg bij Online. Jammer, dat het zo moet gaan. Ik stam al af uit het wanadoo tijdperk. Lijkt wel alsof met de naamsveranderingen ook de service achteruit gaat. Naja, we zien het wel.



Wordt vervolgd in ieder geval. Wink
Gewijzigd door nightwing op 25 november 2008, 16:17
high speeds will never end.........
 
TCP_IP
We wachten geduldig af Cool

Hoeft overigens niet perse een Linksys te zijn hoor, een ADSL2+ modem waar je dsl statistieken uit kunt aflezen is goed genoeg.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid "opeens" een stuk minder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Lage snelheid met Zyxel modem Algemeen : 16 04 nov 2016
Meer snelheid, wijkcentrale? Snelheid : 10 02 mei 2016
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl? Algemeen : 8 27 dec 2015
Advertentie