obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Voicemail schakelt niet door
nightwing
Ok, ik heb mijn welkomstboodschap mooi ingesproken. Alles gecontroleert, maar de voicemail slaat gewoon niet aan, als mensen bellen en ik geef geen gehoor. Hoe kan dit ? Volgens helpdesk, moet alles gewoon kloppen. Zou het aan mijn livebox liggen ? Is ie misschien defect ? Mn internet valt ook wel vaker uit de laatste tijd, en mijn snelheid is ook niet echt super. Maar mijn voicemail is me toch iets belangrijker. Alvast bedankt voor jullie hulp.Smile



Greetz: NightWing.
high speeds will never end.........
 
Lizard
Kijk eens in de telefonie handleiding.

Vooral blz. 15

Je ziet daar dat je eerst 3 moet intoetsen. Vervolgens kom je in het keuze menu linksonder.
Je moet nl. 2 keer een bericht inspreken. 1 keer voor als je er niet bent en 1 keer voor als je in gesprek bent.
Vooral de laatste optie wordt vaak vergeten.
 
rene
ik heb dat probleem ookSad

als ik zelf bel met eigen toestel naar mijn eigen nr dan werkt het wel
raar maar waarShock

ik heb ook gemaild naar helpdesk dus ben benieuwd hoe ze me afwimpelen en status meteen opgelost zettenWink

groet
rene
 
Funny2k

Quote

rene schreef:
ik heb dat probleem ookSad

als ik zelf bel met eigen toestel naar mijn eigen nr dan werkt het wel
raar maar waarShock

ik heb ook gemaild naar helpdesk dus ben benieuwd hoe ze me afwimpelen en status meteen opgelost zettenWink

groet
rene



Bellen de mensen toevallig naar jou KPN nummer en bel jij naar het Orange nummer?
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
mischa
Wanneer komt er nou eens een echte handleiding?

Voor bijv. over poort translaties en routeringen ect. (hij is er wel, maar ik kan geen frans lezen)

Als je de helpdesk belt met zo'n vraag, dan hebben ze geen antwoord.
Dit lijken mij toch echt helpdesk vragen.


Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
mischa
Mijn dank
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
mecheltje
Het is toch te gek voor woorden dat er geen Nederlandse handleiding is !!!!
Men gaat er maar vanuit dat iedereen engels kent.
Ik ben een Nederlander en ik woon in Nederland.
In een ander land zegt men toch ook niet zoek ff met google er is wel een nederlandse handleing.
BEZOPEN is dit!!!!
 
mischa
ff theoretisch, het is zelfs verplicht om een nederlandstalige handleiding te leveren.
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Lizard
Je krijgt ook wel een (nederlandse) handleiding die goed genoeg is om alles aan te sluiten. Dat niet alles er in staat is een ander verhaal.
Orange/Wanadoo geven geen ondersteuning op de andere functies van de livebox. (Functies zoals bluetooth, psp/xbox aansluiten op de livebox en portforwardings instellen staat op de helpdesk site.)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voicemail schakelt niet door', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie