Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
Edit tijd verlengen
|
|
Richard |
Geplaatst op 20 July 2006, 00:23
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Zou leuk zijn als de edit tijd verlengt kon worden of geactiveerd kon worden. Maar het is mij niet bekend of dat met deze software ook kan. Wat bedoel ik hiermee? Welnu, je schrijft een bericht, controleert het en post het. Dan blijkt na het posten toch nog dat je een schrijffoutje gemaakt hebt of een woordje vergeten. Je edit het berichtje en verandert het vlug. Maar zo gauw je ook maar aan die edit knop komt, komt er ook onderaan het bericht te staan "last edited by..." etc. Bij de meeste forumsoftware is het mogelijk deze regel te vertragen. Dan kun je hem op 2 of 3 minuten zetten, zo heb je nog kans als gebruiker een paar kleine verbeteringen aan te brengen zonder dat er al gelijk bij komt te staan dat het geedit is. Want in sommige serieuze berichten vooral, werkt dat nogal onprettig. Greetings, Richard.
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 20 July 2006, 00:26
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Ok, die vraag ga ik stellen bij de makers van deze software. Edit: zie hier --> http://www.php-fusion.co.uk/forum/viewthread.php?forum_id=38&thread_id=12484 Gewijzigd door Wanabo op 20 July 2006, 00:40 |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 20 July 2006, 08:39
|
Activiteit » Weert Berichten: 98 Lid sinds: 10 May 2006 |
Dit zou idd wel mooi zijn als het zou kunnen. Maar ik moet persoonlijk zeggen dat ik mij er niet zo aan stoor.
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 21 July 2006, 13:48
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Richard schreef: Zou leuk zijn als de edit tijd verlengt kon worden of geactiveerd kon worden. Maar het is mij niet bekend of dat met deze software ook kan. Wat bedoel ik hiermee? Welnu, je schrijft een bericht, controleert het en post het. Dan blijkt na het posten toch nog dat je een schrijffoutje gemaakt hebt of een woordje vergeten. Je edit het berichtje en verandert het vlug. Maar zo gauw je ook maar aan die edit knop komt, komt er ook onderaan het bericht te staan "last edited by..." etc. Bij de meeste forumsoftware is het mogelijk deze regel te vertragen. Dan kun je hem op 2 of 3 minuten zetten, zo heb je nog kans als gebruiker een paar kleine verbeteringen aan te brengen zonder dat er al gelijk bij komt te staan dat het geedit is. Want in sommige serieuze berichten vooral, werkt dat nogal onprettig. Richard, Als je het antwoord eerst eens GOED LEEST voor je het plaatst heb je toch geen edit tijd nodig. Want als je dat niet goed doet heb je ook niets aan die edit tijd. groeten, Tiger |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 21 July 2006, 15:43
|
Activiteit » Weert Berichten: 98 Lid sinds: 10 May 2006 |
*** Zeikmode = on En je kan ook nog eerst op antwoord bekijken klikken voordat je op plaatsen klikt.... *** Zeikmode = off |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 21 July 2006, 15:48
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Quote Funny2k schreef: *** Zeikmode = on *** Zeikmode = off Is dat een feature request? Graag ontopic blijven!! |
|
|
Richard |
Geplaatst op 21 July 2006, 16:58
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Quote En je kan ook nog eerst op antwoord bekijken klikken voordat je op plaatsen klikt.... en Quote Als je het antwoord eerst eens GOED LEEST voor je het plaatst Goed lezen is blijkbaar niet alleen voor mij soms moeilijk. Dit is namelijk wat in mijn tekst stond te lezen: Quote schrijft een bericht, controleert het en post het. Of je het nu bekijkt of controleert, da's 1 pot nat (controleren=goed nakijken). Dan -nog- kan het altijd gebeuren dat je iets over het hoofd ziet of nadien een taal of schrijffout ontdekt. Daarnaast lijkt me niet dat iemand echt heel intensief gaat kijken dus het kan snel voorkomen. Veel postings waar altijd "edited by" bij komt te staan werkt overigens niet alleen bij mij irriterend, wacht maar eens tot je enkele duizenden users hebt. Doch ieder zijn hobby, ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich er niet aan storen, maar ik heb ook de tijd niet om telkens zo goed te gaan controleren dat ik kan gaan posten zonder fouten. Ben nu al een uurtje of 2 kwijt alleen al aan de forums, dat zou bijna een verdubbelling gaan betekenen, vooral met de hoeveelheid tekst die ik er doorheen jaag zo hier en daar. Greetings, Richard.
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 22 July 2006, 00:13
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
[quote]Richard schreef: Doch ieder zijn hobby, ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich er niet aan storen, maar ik heb ook de tijd niet om telkens zo goed te gaan controleren dat ik kan gaan posten zonder fouten. Tja Richard als jij niet de tijd hebt om te controleren wat jij geschreven hebt dan houd het voor mij helemaal op en heb jij er ook niets aan de edit tijd te verlengen. Sorry voor jou maar dit is een keihard gegeven wat jij nu zelf aangeeft klinkt missschien wat hard maar ik mag toch aannemen dat jij heel goed moet weten wat jij als antwoord geeft. groeten, Tiger |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 22 July 2006, 08:11
|
Hier gaat een slotje op!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Edit tijd verlengen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
browser response tijd erg traag | Thomson configuratie en problemen | : 18 | 12 May 2014 |
Verlengen McAfee | Algemeen | : 2 | 20 Oct 2012 |
Tijd instellen ST706 | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 4 | 02 Dec 2009 |
Geen internet (www) meer na enige tijd wel msn etc | Storing | : 15 | 10 Aug 2009 |
Advertentie