obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Edit tijd verlengen
Richard
Zou leuk zijn als de edit tijd verlengt kon worden of geactiveerd kon worden. Maar het is mij niet bekend of dat met deze software ook kan.

Wat bedoel ik hiermee?
Welnu, je schrijft een bericht, controleert het en post het. Dan blijkt na het posten toch nog dat je een schrijffoutje gemaakt hebt of een woordje vergeten.
Je edit het berichtje en verandert het vlug. Maar zo gauw je ook maar aan die edit knop komt, komt er ook onderaan het bericht te staan "last edited by..." etc.

Bij de meeste forumsoftware is het mogelijk deze regel te vertragen. Dan kun je hem op 2 of 3 minuten zetten, zo heb je nog kans als gebruiker een paar kleine verbeteringen aan te brengen zonder dat er al gelijk bij komt te staan dat het geedit is.
Want in sommige serieuze berichten vooral, werkt dat nogal onprettig.
Greetings, Richard.
 
Wanabo
Ok, die vraag ga ik stellen bij de makers van deze software.

Edit: zie hier --> http://www.php-fusion.co.uk/forum/viewthread.php?forum_id=38&thread_id=12484
Gewijzigd door Wanabo op 20 juli 2006, 01:40
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k
Dit zou idd wel mooi zijn als het zou kunnen. Maar ik moet persoonlijk zeggen dat ik mij er niet zo aan stoor.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Tiger

Quote

Richard schreef:
Zou leuk zijn als de edit tijd verlengt kon worden of geactiveerd kon worden. Maar het is mij niet bekend of dat met deze software ook kan.

Wat bedoel ik hiermee?
Welnu, je schrijft een bericht, controleert het en post het. Dan blijkt na het posten toch nog dat je een schrijffoutje gemaakt hebt of een woordje vergeten.
Je edit het berichtje en verandert het vlug. Maar zo gauw je ook maar aan die edit knop komt, komt er ook onderaan het bericht te staan "last edited by..." etc.

Bij de meeste forumsoftware is het mogelijk deze regel te vertragen. Dan kun je hem op 2 of 3 minuten zetten, zo heb je nog kans als gebruiker een paar kleine verbeteringen aan te brengen zonder dat er al gelijk bij komt te staan dat het geedit is.
Want in sommige serieuze berichten vooral, werkt dat nogal onprettig.


Richard, Als je het antwoord eerst eens GOED LEEST voor je het plaatst heb je toch geen edit tijd nodig.
Want als je dat niet goed doet heb je ook niets aan die edit tijd.

groeten, Tiger
 
Funny2k
*** Zeikmode = on

En je kan ook nog eerst op antwoord bekijken klikken voordat je op plaatsen klikt....


*** Zeikmode = off
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Wanabo

Quote

Funny2k schreef:
*** Zeikmode = on
*** Zeikmode = off


Is dat een feature request? Wink

Graag ontopic blijven!!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard

Quote

En je kan ook nog eerst op antwoord bekijken klikken voordat je op plaatsen klikt....

en

Quote

Als je het antwoord eerst eens GOED LEEST voor je het plaatst

Goed lezen is blijkbaar niet alleen voor mij soms moeilijk.Smile
Dit is namelijk wat in mijn tekst stond te lezen:

Quote

schrijft een bericht, controleert het en post het.

Of je het nu bekijkt of controleert, da's 1 pot nat (controleren=goed nakijken). Dan -nog- kan het altijd gebeuren dat je iets over het hoofd ziet of nadien een taal of schrijffout ontdekt.
Daarnaast lijkt me niet dat iemand echt heel intensief gaat kijken dus het kan snel voorkomen.

Veel postings waar altijd "edited by" bij komt te staan werkt overigens niet alleen bij mij irriterend, wacht maar eens tot je enkele duizenden users hebt.Smile

Doch ieder zijn hobby, ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich er niet aan storen, maar ik heb ook de tijd niet om telkens zo goed te gaan controleren dat ik kan gaan posten zonder fouten. Ben nu al een uurtje of 2 kwijt alleen al aan de forums, dat zou bijna een verdubbelling gaan betekenen, vooral met de hoeveelheid tekst die ik er doorheen jaag zo hier en daar.Smile
Greetings, Richard.
 
Tiger
[quote]Richard schreef:

Doch ieder zijn hobby, ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich er niet aan storen, maar ik heb ook de tijd niet om telkens zo goed te gaan controleren dat ik kan gaan posten zonder fouten.

Tja Richard als jij niet de tijd hebt om te controleren wat jij geschreven hebt dan houd het voor mij helemaal op en heb jij er ook niets aan de edit tijd te verlengen.
Sorry voor jou maar dit is een keihard gegeven wat jij nu zelf aangeeft klinkt missschien wat hard maar ik mag toch aannemen dat jij heel goed moet weten wat jij als antwoord geeft.

groeten, Tiger
 
Wanabo
Hier gaat een slotje op!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Edit tijd verlengen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
browser response tijd erg traag Thomson configuratie en problemen : 18 12 mei 2014
Verlengen McAfee Algemeen : 2 20 okt 2012
Tijd instellen ST706 Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 02 dec 2009
Geen internet (www) meer na enige tijd wel msn etc Storing : 15 10 aug 2009
Advertentie