Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
Draadloos + USB draad? :x
|
|
zuid |
Geplaatst op 21 November 2008, 18:01
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 21 Nov 2008 |
Hallo Vandaag is eindelijk mijn WIFI set aangekomen (dongle, met kaart), en ik gebruikte altijd USB draad op oude XP computer. Direct geprobeerd te instaleren enzo.. maar na 2 uur nog steeds niet gelukt... Verhaal; Ik heb nu nog een bruikbare, maar oude XP computer. Maar sinds kort een nieuwe PC gekocht met Vista. XP computer was al aangesloten op USB- draad. En ik wou op beide computers internet aansluiten. Problemen; - De XP PC had altijd al internet verbinding, en dus nu draadloos aangesloten... en toen deed internet van de XP computer het opeens niet meer. - En op mijn Vista computer werkt internet ook niet... WAP code werkt niet. (als SSID heb ik als naam livebox , en WAP had ik gewoon goed in getypt maar het werkte niet (2x geprobeerd) ![]() Vragen; - Is het onmogelijk om draadloos en USB/Ethernet te gebruiken? of ligt het aan de Livebox? :x - En natuurlijk de oplossing hiervoor :/, Alvast bedankt! ZUID Gewijzigd door zuid op 21 November 2008, 18:02 |
|
|
zuid |
Geplaatst op 21 November 2008, 18:23
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 21 Nov 2008 |
SOORY! was vergeten REG knop intedrukken -.- dus WAP werkte wel gewoon. en bij oude PC is ook solved... xD byee |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos + USB draad? :x', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 19 | 01 Feb 2017 |
ZyXel en draadloos interactieve tv | Zyxel configuratie en problemen | : 8 | 31 Jan 2016 |
Geen draadloos netwerk | Huawei configuratie en problemen | : 4 | 30 Dec 2014 |
Geen draadloos internet meer | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 22 Aug 2013 |
Internet bedraad langzamer dan draadloos? | Huawei configuratie en problemen | : 41 | 18 Jul 2013 |