Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Gebruikersnaam
|
|
RCH |
Geplaatst op 16 December 2008, 09:08
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16 Dec 2008 |
Wat is je ADSL gebruikersnaam als je ADSL extra hebt ? "Gebruikersnaam"@orange.nl- mvg, Jasper |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 16 December 2008, 16:18
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
gewoon: gebruikersnaam@wanadoo.nl of gebruikersnaam@orange.nl of gebruikersnaam@online.nl gebruikersnaam@wanadoo.nl-lite (go of basic) is nog van vroegââh Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
triple_h |
Geplaatst op 16 December 2008, 22:25
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 16 Dec 2008 |
weet iemand hoe ik kan achter komen wat mijn homepage is van online? als goed is heb ik 20mb webspace dank u |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 16 December 2008, 22:38
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Ik wil een homepage maken Ik wil een homepage maken Hieronder vindt u de antwoorden op verschillende vragen over het maken van een homepage. * Waar vind ik meer informatie over het maken van een homepage? Onze klantenservice biedt geen ondersteuning bij het maken van een homepage, maar er zijn heel veel boeken beschikbaar over het maken van homepages. Ook op internet vindt u uitgebreide informatie over dit onderwerp. Wij verwijzen u graag naar http://html.pagina.nl. * Kan ik scripts gebruiken op mijn homepage? Er zijn verschillende standaard CGI scripts die u kunt gebruiken op uw personal homepage. Deze standaardscripts kunt u aan uw eigen wensen aanpassen. Klik hier voor meer informatie en een korte uitleg over de scripts. Het gebruik van andere scripts is niet mogelijk. Scripting-talen (zoals PHP en ASP) zijn niet te gebruiken, ook Frontpage extensies en databases (MySQL etc.) kunnen niet worden gebruikt. Als u een website wilt met uitgebreidere hosting mogelijkheden, adviseren we u het Website Extra pakket. * Hoe kan ik mijn homepage op internet zetten? Nadat u uw eigen homepage heeft gebouwd, kunt u hem bij ons op de webserver plaatsen. Daar heeft u een zogenaamde FTP client voor nodig. Dat is een programma om verbinding te maken met onze webserver om daarna uw homepage bij ons te plaatsen. Voor Windows kunt u een programma gebruiken zoals WS_ftp. Voor de Macintosh kunt u gebruik maken van FetchFTP. o Host/server: home.online.nl o Username: uw e-mailadres zonder @online.nl o Password: uw wachtwoord U kunt alleen verbinding maken met onze webserver als u een internetverbinding heeft via Online. Als u een internetverbinding heeft via een andere internetprovider kunt u geen contact maken met de server home.online.nl via ftp. * Hoe kan ik mijn homepage bij Online aanmelden? Nadat u uw pagina op onze webserver heeft geplaatst, kunt u hem terugvinden op het volgende adres: http://home.online.nl/gebruikersnaam (zonder het @online.nl). De pagina is dan voor iedereen op internet beschikbaar. Voor het aanmelden van uw site bij onze homepage index, verwijzen we u graag naar deze pagina. Meer informatie over het aanmelden van uw site bij zoekmachines vindt u op de websites van de zoekmachines zelf. Voor een overzicht verwijzen wij u graag naar http://website-promotie.pagina.nl. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
triple_h |
Geplaatst op 17 December 2008, 21:16
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 16 Dec 2008 |
dank u wel.. ik zal binnenkort ff proberen |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 17 December 2008, 22:52
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Aanmelden bij een heleboel zoekmachines tegelijk; http://submit.linkpedia.eu
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruikersnaam', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gebruikersnaam en wachtwoord | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 14 | 06 Nov 2015 |
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 2 | 07 May 2014 |
online gebruikersnaam instellingen | Eigen modem configuratie en problemen | : 6 | 14 May 2013 |
DSL gebruikersnaam+ wachtwoord | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 28 Dec 2012 |
Thomson TG712 wachtwoord en gebruikersnaam | Thomson configuratie en problemen | : 4 | 08 May 2011 |
Advertentie