obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Actie bij online
Ross
Online heeft weer een nieuwe klantenwerf actie.
ADSL Extra & telefoon voor € 25 of( € 5 extra voor voordelig bellen)
Betaal nu € 35 met weekend/s'nachts vrij bellen.
Nu staat in de voorwaarden dat dit alleen voor nieuwe of inbel klanten is.
Deze bedragen zijn vast en geen tijdelijke actie. (voor zover je over vast kunt praten)
Nu krijg ik weer het zelfde gevoel als met de snelheids verhoging, waarbij de bestaande klanten (eerst) ook op een zijspoor gezet werden.
Zijn er al forumleden die ervaring hebben met het omzetten naar een goedkoper abonnement?
Of betaal ik staks voor het zelfde 10 euro meer Smile

Ross
 
orange07
Ik heb ze erover gebelt Smile
Was kort en krachtig, geld dit ook voor oude klanten ?
Antwoordt: Nu nog niet maar misschien volgende maand, hij had wel wat gehoort enz...

Mijn antwoordt was; Ik wacht af anders (2 jaar) ga ik weg als contract afloopt Smile
Bij bijna elke ADSL boer betaal je nu 30 incl All in

40 of 30 is groot verschil Smile
12x10= 120 eurie per jaar.

Bij Quiknet flikte ze dit eerst ook, toen hadden ze de oude klanten toch maar het zelfde gegeven.

ACTIE:
Razendsnel internet & onbeperkt bellen voor de blijvend lage prijs van € 30 p/m

Gewijzigd door orange07 op 08 februari 2009, 18:56
 
Ross
Dit antwoord kreeg ik van online (via email) waarin ik vroeg of dit ook op ging voor bestaande klanten, (bij verlenging na afloop van het lopende jaar)

Een maand voor het aflopen van uw contractstermijn 30-04-2009 wordt uw huidige abonnement automatisch verlengd met een periode van een jaar.
Als u vóór deze datum contact opneemt met onze klantenservice via nummer 0900 9515 (EUR 0,15/min), dan informeren onze medewerkers u graag over de mogelijkheden om uw contract te verlengen. Deze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van negen uur 's ochtends tot vijf uur 's middags.

Met vriendelijk groeten,
Online


Willen dus niks op papier zetten.
Zal dus wel bellen worden.
Ben ik niet zo'n voorstander van omdat de bewijsvoering van zo'n gesprek later vaak in een welles/nietus verhaal kan eindigen.Smile

Ross
 
orange07

Quote

Ross schreef:
Dit antwoord kreeg ik van online (via email) waarin ik vroeg of dit ook op ging voor bestaande klanten, (bij verlenging na afloop van het lopende jaar)

Een maand voor het aflopen van uw contractstermijn 30-04-2009 wordt uw huidige abonnement automatisch verlengd met een periode van een jaar.
Als u vóór deze datum contact opneemt met onze klantenservice via nummer 0900 9515 (EUR 0,15/min), dan informeren onze medewerkers u graag over de mogelijkheden om uw contract te verlengen. Deze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van negen uur 's ochtends tot vijf uur 's middags.

Met vriendelijk groeten,
Online


Ross


Mis ik wat Smile
Dit mag niet meer abonnement automatisch verlengd er is als het goed is een nieuwe wet aangenomen en geldig in 2009.
Gewijzigd door orange07 op 10 februari 2009, 15:48
 
Ross
De nieuwe wet waar je het over hebt is volgens mij nog maar een voorstel en zal nog wel wat voeten in de aarde hebben om rond te komen, immers veel mensen vergeten hoe vlug een jaar voorbij gaat en zijn dan weer te laat.
Dit is natuurlijk ideaal voor het bedrijf, zeker als je tussendoor toch weg gaat en daardoor je contract af moet kopen.

Heb verder weinig problemen met mijn verbinding dus eigenlijk niet direct een rede om naar een ander te gaan, maar om per maand € 10 meer te betalen, als mijn buurman voor het zelfde, is mij ook niet naar het zin.

Ross
 
mecheltje
Ik heb een week of wat geleden online geb.daar mijn abonnemet eind maart verloopt heb per brief bevestiging gekregen van het volgende:

Uw voordeel de eerste 12maanden betaalt u 20€ per maand. Dit is dus wel een jaar contract

Doe je voordeel er mee.
 
Ross
Heb met het 0900 nummer gebeld.
Eigenlijk direct verbinding dus dat ging goed, bleek dat de afdeling die dit moet regelen maar tot 17.00 uur open is.
Verder keurig te woord gestaan.
Nu is het probleem dat er ook nog mensen zijn die dan aan het werk zijn, en aangezien mijn baas er niet zo van houd om 0900 nummers te bellen wordt dit hem niet.
Geeft niet, werd notitie van gemaakt, en zou door een speciaal (na werktijd) team om 17.30 gebeld worden.
Dit was woensdag, heb als een jong hond met de telefoon in de bek rondgelopen maar uitgezonderd een droge strot ben ik er niks mee opgeschoten.
Donderdag middag werd er dus gebeld, en door de vrouw opgenomen. en je raad het al was aan het werk, zouden om 17.30 wel weer even terug bellen.
Het droge stot verhaal herhaalt zich.
Zijn nu vrijdag en nog niks gehoord, lees hier wel positieve brichten dus zal wel goed komen, heb nog wel even tijd.

Ross
 
Puma
Sorry hoor, maar het is de normaalste gang van zaken bij alle commerciële bedrijven!

Er zijn altijd aanbiedingen. Dus toen Tele2 met een laptop actie aankwam, gingen dan ook mensen massaal klagen dat ze niet mee konden doen? Als ik nu een HDTV ontvanger wil bij Ziggo, moet ik 199 euro betalen en nieuwe klanten 99 euro. Moet ik dan ook klagen? Het is een actie.

Dus als Super de Boer voor deze week een actie heeft: 4 kg kip voor 1 euro en net in die week ben jij op vakantie, moet je dan alsnog mee kunnen doen?

Ik snap die hele commotie niet. Jullie zijn een contract aangegaan met bepaalde voorwaarden. Wanneer dat contract afloopt, kun je wellicht een nog betere deal afsluiten. Maar tot die tijd moet je het maar mee doen! Kijk, indien de prijzen voor altijd werden verlaagd en de bestaande klanten moesten nog altijd de oude prijs betalen, dat kan ik nog begrijpen. Maar dan alsnog heb je in feite niets te zeggen. Een contract is nou eenmaal een contract!

Nieuwe Telfort klanten balen ook dat ze 5 euro meer per maand moeten betalen dan de bestaande abonnees. Dat zouden jullie zeker niet erg vinden, toch?

Ik heb de berichten tweemaal gelezen en het ging er bij mij niet in, vandaar mijn bericht.

Wat de technische kant betreft (snelheid): het is gemakkelijker om nieuwe klanten met aangepaste instellingen aan te melden, dan bestaande wijzigen.
Omdat DSLAM's namelijk met vaste profielen werken, kunnen ze niet per klant een instelling maken. Kan wel, maar dat word een chaos.
Overzetten doen ze ook niet, want dat is oneerlijk tegenover de rest.

Tevens moet men altijd nog één en ander testen en nalopen. Nieuwe klanten alvast op de nieuwe snelheden laten werken is gemakkelijk en gaat gepaard met weinig risico, het zijn er meestal niet zoveel. Bestaande, in dit geval circa 300.000, direct overzetten is een grote gok wagen! Ik neem aan dat je liever een verbinding hebt dan geen verbinding?
Gewijzigd door Puma op 15 maart 2009, 03:05
 
TCP_IP
Moet zeggen dat je dit erg mooi verwoordt hebt Puma en dat ik het ook met je eens ben.

Net zoals met als ik afgelopen week een nieuw RAM geheugen heb gehaald voor 15 euro. En deze week worden ze met korting verkocht voor 10 euro. Ik kan dan ook niet terug om 5 euro terug te krijgen.

Kortingen voor nieuwe abbonnee's is nou eenmaal klanten aantrekken.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
lianne
ik ben gebeld door online omdat mijn contract binnenkort afloopt. Zij kwamen dus zelf met het aanbod 10 euro goedkoper, dus contract voor komend jaar is 30 euro incl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie bij online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie