obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Webserver via de livebox
Pookie
ik gebruik abyss als webserver

ik heb ook apache geprobeerd en easyphp en usb webserver en geen van alle doen het.

en het ligt niet aan de software .. maar wel aan me livebox

ik heb em nu ingesteld op poort 80

ik kan de pagina wel zien.. als ik 192.168.1.11:80 doe

-- Default host on port 80 is up and running (Local URL http://127.0.0.1)
Console local URL: http://127.0.0.1

die werkt ook bij me
 
TCP_IP
Kun je nu vanaf een 2e PC webserver wel bereiken dan met 192.168.1.11 ?

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Pookie
nee met me andere pc kan ik em ook niet bereiken.

ik snap er niks van

toen ik geen live box had...ging alles makkelijker dan nu
 
mesa57
Probeer een Abyss webserver of die wel werkt :
http://www.aprelium.com/abyssws/download.php
 
Pookie
ik gebruik al die abyss Grin
 
mesa57
Als die wel werkt, dan ligt het niet aan de livebox, maar aan je apache configuratie.
 
Pookie
abyss werkt ook niet.

alleen ik kan via me internet ip adres wel de server zien...maar andere mensen

en heb al veel dezelfde problemen als ik gelezen over de livebox en nergens een antwoord.

daarom denk ik dat het niet zal lukken via de livebox
 
TCP_IP
toch twijfel ik of het aan de livebox ligt aangezien je vanaf de andere PC je webserver al niet kunt bereiken.
Wat heb je (ooit) aan firewalls geinstalleerd, lijkt wel of er iets geblokkeerd word.

O.a. omdat veel mensen met een livebox al een webserver aan de praat hebben (gehad).

Installeer eens voor de gein Xampp op die 2e PC en stel dan port forward in op IP van die PC.. kijk eens of het dan wel werkt.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
mesa57
Wedden dat die port forward niet goed is ...
 
TCP_IP
Zat ik eerst ook aan te denken, maar als je webserver draait moet die in je LAN altijd bereikbaar zijn, buiten die portforward.

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webserver via de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Bestaat er een trucje voor je eigen webserver? Huawei configuratie en problemen : 3 14 aug 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie