obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Webserver via de livebox
Pookie
het probleem zit em in me Eset Nod32 smart security NL

Bij elke herstart van de pc... moet ik in de firewall van nod32 alles opnieuw openzetten.

hoe dat automatisch gaat ben ik nog niet achter gekomen.

maar wel lastig zo.

ik moet dan abyss webserver aangeven dat ie toegelaten mag worden en ook me chat en ook utorrent
 
mesa57

Quote

TCP_IP schreef:
Welke firewall gebruik je?

Daar is dus geen antwoord op gegeven (nu wel uiteraard).
Aan alle andere lezertjes : probeer altijd alle vragen te beantwoorden, dan is het probleem sneller opgelost.
 
TCP_IP
Zie mijn eerste post in dit topic Pfft

Quote


Verder ook een aantal dingen uitgesloten?

Zoals firewall geconfigureerd of uitgeschakeld?

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Pookie
Deze topic is nu een goede tutorial voor de livebox met een webserver geworden Grin
 
Pookie
ik heb nu nog een laatste probleempje

er werd in de topic verteld...dat als ik me site op me 2e pc niet kon zien..dat het dat geen zin heeft.

maar me site doet het toch .

Maar als ik met me 2e pc me site wil zien..lukt dat niet.

me 2e pc heeft als interne ip adres 192.168.1.10 en me pc waar de server opdraait heeft 192.168.1.11

hoe krijg ik het voorelkaar om die 2 pc's met elkaar teconnecten ?

Groeten
 
mesa57
Je site zou zichtbaar moeten zijn op
http://192.168.1.11{:eventueel poortnummer indien afwijkend van 80}
Is dat niet zo : 99% kans op een firewall probleem.
Gewijzigd door mesa57 op 23 februari 2009, 13:16
 
Pookie
okee dat probleemis nu ook opgelost
ik kan nu met pc1 ook de webserver(site) zien op pc2


Nu heb ik nog iets

ik ben nu bezig met phpBB3 forum op de server en tot nu toe met veel stoeien is het me ook gelukt.

maar nu krijg ik deze melding
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je configuratie bestand (config.php) is op dit moment globaal-beschrijfbaar. We raden je sterk aan de permissies te veranderen naar 640 of ten minste 644(bijvoorbeeld: chmod 640 config.php).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar ik heb geen ftp programma nodig gehad...want dan kan ik dat wel instellen.

Hoe stel ik die permissies in ? of hoe kan ik inloggen op ftp://localhost ? want als me dat lukt...dan kanik die config.php instellen

Groeten
 
TCP_IP
Op een linux server doe je normaal "chmod"
chmod = Change Mode = verander permissies

Doe eens rechtermuisknop op je config.php en zet vink aan "alleen lezen", werkt dat?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Pookie
bedankt...die tip hielp ook ;-)

thankz
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webserver via de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Bestaat er een trucje voor je eigen webserver? Huawei configuratie en problemen : 3 14 aug 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Advertentie