obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Livebox IP instellen
TCP_IP
Nog 1 tip, wat erg raar klinkt en waarom het werkte snapte ik ook niet helemaalPfft

Start je Windows op en ga naar apparaat beheer
dan eigenschappen van je netwerkkaart en zet ergens een vinkje bij dat de netwerkkaart de computer uit slaapstand/standby mag halen (geld iig voor Vista, zal bij XP ook iets dergelijks zijn).
Schijnbaar word er dan iets weggeschreven in flashgeheugen van netwerkkaart, toen werkte het pas bij mij denk ik nu pas aan.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
Dat heb ik al gedaan het draait op windows 2008

en als ik een andere netwerkkaart probeer kan dat misschien helpen??
 
TCP_IP
Waarom niet Wink
Welk moederbord gebruik je trouwens ?

Bedoel je Windows server 2008 ? Draait dat een beetje ?
Heb het zelf tijdje terug in VMWare geinstalleerd maar nog niet veel mee gedaan, word misschien ook maar eens tijd Pfft
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
Het is een IBM xseries eserver 205

en die versie 2008 draait heel goed heb ook een tijdje 2003 gehad maar vindt dit beter draaien stabieler.
 
ricardo777
ik snap er niks meer van ik heb 3 wake on lan tooltjes geprobeert op me computer werken alle drie niet maar als ik naar wakeonlan.me ga dan werkt het weer wel, volgens mij ligt het aan delivebox dat hij me ip vergeet na 15 minuten want daarvoor werkt het wel gewoon lampje is ook gewoon aan van lan.
Gewijzigd door ricardo777 op 27 februari 2009, 15:41
 
TCP_IP
3 tools en werkt nog niet? Telkens van dezelfde PC ?
Klinkt misschien als een standaard vraag maar vraag het toch maar, je weet zeker dat niks blokkeert vanaf de PC waar je tooltje vanaf gebruikt?

Met Wireshark bijv. kun je testen of signaal wel gestuurd word over het netwerk.

(Leuk hea ICT Pfft als het werkt mooi maar als het niet werkt en het wil niet werken rook je ook 2 peuken tegelijk van stress)
Gewijzigd door TCP_IP op 27 februari 2009, 17:50
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777

Quote

TCP_IP schreef:
3 tools en werkt nog niet? Telkens van dezelfde PC ?
Klinkt misschien als een standaard vraag maar vraag het toch maar, je weet zeker dat niks blokkeert vanaf de PC waar je tooltje vanaf gebruikt?

Met Wireshark bijv. kun je testen of signaal wel gestuurd word over het netwerk.

(Leuk hea ICT Pfft als het werkt mooi maar als het niet werkt en het wil niet werken rook je ook 2 peuken tegelijk van stress)


ik al eens proberen daarmee maar ik had mijn firewall al uitgedaan om te proberenPfft

en heb nog niks van IBM gehoord en had online gemail maar die vonden de vraag te moeilijkSad
 
ricardo777
als ik de wol verstuur zie ik niks erbij komen dus ik neem dan aan dat het dan niks vertuurd
 
TCP_IP
Bij mij werkte dit programma wel

WakeUp_on_LAN-718

http://www.fusion-online.com.ar/en/products/wol/

Die al geprobeerd?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
nou die heb ik dus ook net geprobeerd werkt niet komt dat misschien door vista??
ik zal eens de pc benden proberen daar draait windows xp

maar ik denk dat het de livebox is kan ik daar geen ip vastzetten want met rarpd werkt het niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox IP instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Advertentie