obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Livebox IP instellen
ricardo777

Quote

TCP_IP schreef:
Kga zelf ook maar eens kijken... khad een belkin router staan en werkte het op een gegeven moment ook niet meer.
Heb nou een linksys staat (zo'n wrt54G).

Maar lokaal blijft het gewoon werken toch? alleen via internet na een tijd niet meer. Of werkt het uberhaupt na een tijd niet meer?


Lokaal werkt altijd alleen via internet via een tijdje niet meer, maar met die andere router ertussen werkt het ook na een tijdje niet meer maar ip blijft staan maar daarop kan ik geen broadcast dus misschien komt het daardoor
 
ricardo777
Yea ik heb hem ben echt blij nuShock

ik zal een kleine guide/tuturial plaatsten met plaatjes hoe het moet morgen denk ik dat ik dat maak
 
TCP_IP
Mooi! Ben benieuwd hoe je het voor elkaar hebt gekregen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ricardo777
Je hebt een netwerkkaart nodig die wake on lan ondersteund en moet je aanzetten in de bios

Om te beginnen download je putty van: http://www.chiark.greenend.org.uk/~sg...nload.html
Ik heb Puttytel gedownload
Als je het gestart heb krijg je zo een scherm:

puttytel

Vul bij Hostname 192.168.1.1 dat is het ip van je Livebox als het goed is

Klik dan op open

daarna opent er zich een console waarmee je moet inloggen met: Root en met het wachtwoord 1234

puttytel19216811

Typ daarna:

ipqos
(dan enter)


Typ daarna:

nataction add rdport 192.168.1.255 -tp 9 9

De 9 staat voor het ip dat je wilt gaan gebruiken je ook andere poort kiezen


Typ daarna:

nataction list

dan krijg je zo een lijstje:
puttytelnataction
Je moet kijken naar de id dat je net hebt toegevoegd als je het niet kan vinden kijk naar 192.168.1.255

Typ dan:

policy set mer0 mer0 0 allow dport 9 9 proto udp nat 


als je dat hebt gedaan typ dan

..
[enter]
save
[enter]
exit

Als het goed is werkt het ook nog als de livebox opnieuw is gestart.

Dank aan de post van Lizard http://online.gebruikers.eu/forum/vie...#post_7354 voor de oplossing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox IP instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Advertentie