obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Gamer Server
dR3

Quote

Sedo schreef:
het spel is gelijk aan de server, maar je kan wel een nieuwe openen om in je eigen server te spelen.

de site: is een oud spel, en het site is down volgens mij. http://tactical-ops.de/


draait die mod op de ut1 engine? dan zou ik daar eens op googlen icm wat al 3x eerder gemeld is: jouw server wordt niet zomaar in de lijst met beschikbare servers opgenomen.
Voor zover ik het weet moet je hiervoor het eea instellen zodra je de server start. Test ieg ook eens een lanserver om te checken of andere pc´s in je lan netwerk die server dan wel vinden.

Dan heb je je antwoord al Smile
 
Sedo
in lan server zien ze het wel die in lan zijn
 
dR3

Quote

Sedo schreef:
in lan server zien ze het wel die in lan zijn


AV/FW van je pc kun je wegstrepen dus.

Als die game op een unreal engine draait dan moet je waarschijnlijk wat ini settings aanpassen, andere games zal een vergelijkbaar verhaal zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gamer Server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
ftp server Huawei configuratie en problemen : 4 14 feb 2016
Teamspeak 3 server poortforwarden mislukt steeds? Algemeen : 4 29 dec 2015
geen verbinding met server Storing : 42 19 okt 2015
Advertentie