obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox niet te benaderen
wajang
Heb ik weer. Opeens geen internet van Online.
De Leds branden normaal en de telefoon doet het.
Misschien een storing, ik dacht kijk eens in de livebox (met kabel),
maar 192.168.1.1 geeft geen response.
Wat nu? Is mijn livebox kapot?
 
TCP_IP
Geef livebox eens een harde reset:

*stroom eraf
*reset knop inhouden ( geplaatst onderop livebox en staat RST bij)
*terwijl je resetknop inhoud weer stroom erop
*resetknop loslaten wanneer buitenste 2 en middelste lampje beginnen te branden (zijn 3 van de 5 ledjes bovenop livebox)
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
wajang
Goud, dit forum.
Hij doet ut weer na een harde reset.
Hartelijk dank voor het snelle antwoord. Wink

Hoe kan dit nu gekomen zijn?
 
TCP_IP
Al sla je me dood eerlijk gezegd Pfft
Lijkt erop dat de livebox op een gegeven moment bij teveel openstaande verbindingen vastloopt, maar dit is ook maar een gok. Maar heb het eerder gelezen en een dergelijke reset helpt eigenlijk altijd wel.

Had geen telefonie dus altijd Linksys(ipv livebox) gebruikt voor DSL verbinding, daarmee ging het meestal wel goed eigenlijk Pfft

Maar omdat een reset helpt houd ik me altijd maar voor dat het een vastloper is. Een bug van de livebox eigenlijk.

Meende trouwens dat er een tijd terug iemand het over een nieuwe firmware had, vraag me eigenlijk af of iedereen die eigenlijk al heeft en of het al beter werkt ?!
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Tiger

Quote

TCP_IP schreef:
Meende trouwens dat er een tijd terug iemand het over een nieuwe firmware had, vraag me eigenlijk af of iedereen die eigenlijk al heeft en of het al beter werkt ?!


De actuele Software versie 3202WNLB_22204E is toch al geruime tijd hetzelfde en van een update is mij niets bekend.

Groet Tiger
 
tijger
Kan ook mijn livebox niet benaderen. Harde reset werkt wel, maar na een dag of wat is de toegang verdwenen. Zowel via http als telnet krijg ik een login maar de standaard logins werken niet meer. Ik heb wel eens de wachtwoorden van admin en root veranderd maar dat hielp niet; steeds na een paar dagen kon ik niet meer inloggen op de livebox. Iemand een idee behalve dat de livebox kaduuk is?
 
wajang
Ik had geen internet, wel telefoon van Online.
En om nu mijn netwerkkaart te gaan vervangen, dat zie ik niet zo zitten, want van alle 3 de pc's deed het internet het niet.Sad
Na de harde reset van de Livebox weer wel.
en ik ben niet de enige in de buurt, ik weet er meerdere waar e dit hebben moeten toepassen.
 
wajang
Ik ga nu op vakantie en heb Online opgezegd. Heeft hier niets mee te maken, ga gewoon eens Tele2 proberen.
Kijken of dat bellen beter is.
 
ka1rel
halllo en wil ook zeggen dat er zeer slechte service is bij online 8 maanden geleden verhuisd en nog geen internet en heb het opgezegt ook en ga wel kijken of kpn wat is .ze zouden bellen en regelen niets doen ze .groeten van ka1rel
 
bert utrecht

Quote

wajang schreef:
Ik had geen internet, wel telefoon van Online.
En om nu mijn netwerkkaart te gaan vervangen, dat zie ik niet zo zitten, want van alle 3 de pc's deed het internet het niet.Sad
Na de harde reset van de Livebox weer wel.
en ik ben niet de enige in de buurt, ik weet er meerdere waar e dit hebben moeten toepassen.



ik woon in Utrecht

ik heb ADSL extra en telefoon van online

om de 10 a15 minuten leg de verbinding plat
en het lampie van de telefoon is uit
naar dat stroom van de modem er af en er weer op zit
heb ik weer ff verbinding
ben nu momenteel ff niet thuis
had ik ff kijken hoe mijn verbinging nu is

De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 567 meter

http://pcdb.bbned.nl/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox niet te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie