obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Windows Vista wachtwoord hacken
TCP_IP
Hey,

Eigenlijk is dit niet echt goede forum hiervoor maar post het toch maar omdat ik meer kans op slagen heb.

Ik heb een probleem met een laptop van iemand. Diegene is z'n wachtwoord vergeten.
Had wachtwoord net voor het slapen gaan veranderd en blijkbaar meteen vergeten Pfft stom dus.

OS is Windows Vista Home premium (met SP1 dacht ik)


Ben zelf al met diverse programma's aan de slag geweest.

-trinity Rescue kit
Maar deze doet het niet, in ieder geval kom niet bij het stuk om WW te resetten

- Ihave the password
was dus geen tool om WW te wijzigen maar is dus een live cd Pfft

- ophcrack live cd
maar als brute force hacking begint stopt ie na 3 sec. en word er aangegeven dat ie het wachtwoord niet kan vinden

- Met installatie dvd
Las ergens dat dat ook kon. Met installatie dvd opstarten en dan voor herstel kiezen.
Dan komt er opdrachtprompt bij te staan op een gegeven moment, dan moet je daar MMC.exe invullen.
Dacht van mooi, dan kan ik daarin users & groups inladen en dan de boel resetten. Alleen MMC staat er niet op.

Ben al 2 of 3 uur bezig hiermee :p neem maar ff pauze.
Maar iemand enig idee welke andere tool of hack ik kan gebruiken?

Administrator account staat nog steeds op disabled, dus hier kan ik ook niks mee.


Dacht van een leuk projectje ter afleiding maar word onderhand beetje gefrustreerd Pfft

BVD

TCP_IP
Gewijzigd door TCP_IP op 17 maart 2009, 17:45
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
gigabyte
Kun je ook niet in de veilige modus aanmelden als Administrator, dan een gebruiker toevoegen met gelijke rechten en dan het andere account verwijderen ??
Gewijzigd door gigabyte op 17 maart 2009, 18:54
 
TCP_IP
Dat was mijn eerste idee, maar onder Vista is het Administrator account standaard niet actief.
Kun je wel activeren door dit in te voeren:

net user administrator /active:yes

Maar kom dus nergens in.

Maar GELUKKIG Pfft heb het al opgelost.

Met Vista installatie DVD een systeemherstel gedaan naar 3 dagen terug. Wachtwoord van account word dan ook weer teruggezet naar die datum.

thnx voor reactie en meedenken!


Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
gigabyte
Graag gedaan !
Jij bedankt voor het melden van je oplossing, ik ook weer wat wijzer Grin
 
TCP_IP
Heb alweer een nieuw leuk probleemPfft
Wil XP op een Acer desktop installeren, maar tijdens laden van CD constant een BSOD (bluescreen of death).
Met 3 verschillende XP cd's *zucht*

Ga nu met Nlite Sata drivers slipstreamen in een XP install cd...
word een lange avond ben ik bang Pfft
Gewijzigd door TCP_IP op 18 maart 2009, 20:12
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
TCP_IP
Heerlijk ICT Grin

Sata drivers geslipstreamed en gebrand, werkte nog niet.. hele bios nagelopen op instellingen.. na een uur, 3 peuken en een biertje erachter gekomen dat ik de verkeerde ISO gebrand had Sad *dubbele zucht*
Sterker nog had geen ISO aangemaakt, per ongeluk een hele andere gebrand.
Nieuwe slipstream gemaakt en deze keer wel een ISO aangemaakt en gebrand en ja hoor, 'setup is copying files' Grin

Dacht van meld het even Wink

p.s.
originele foutmelding:

0x0000007B (0xF78D2524,0xC0000034,0x00000000,0x00000000)


Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
gigabyte
Hè dat komt bekend voor ik heb hier ook z'n ''geweldige'' Acer E500 had een ULI SATA driver nodig op de XP CDROM, anders ook blauw schermpie.Angry
Ik leef met je mee, neem nog een biertje Grin
Gewijzigd door gigabyte op 18 maart 2009, 22:47
 
TCP_IP
Ja alles gaat goed hoor Pfft Maar soms raak je gewoon zo gefrustreerd dat het niet lukt Pfft
Heb nog maar een 2e biertje gevat idd. Net nog even drivers geinstalleerd en office 2003 en uiteraard even updates gedraaid.
Deze 'klant' ook weer tevreden, en toch weer paar tientjesPfft

Nja vorige week pas echt een rotklus, Windows wilde niet installeren maar linux(kubuntu 8.10) wel. Bleken de partitietabellen zo corrupt als wat te zijn, en kon er geen MBR weggeschreven worden. 10x opnieuw partitioneren met Hirensboot cd/ Acronis disk suite en toch gelukt.

Ja met dat bijklussen leer je nog eens wat Pfft Maar met die Satadriver was ik nog niet tegengekomen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
gigabyte
@TCP_IP

Die Acer waar je nu mee bezig bent, is dat ook een E500?
Wat heb je toch met Pfft ? GrinGrinGrin
Gewijzigd door gigabyte op 18 maart 2009, 23:13
 
TCP_IP
Nee, een desktop Acer Aspire M3641.
Maar ben al even klaar, viel uiteindelijk toch nog mee (+/- 3 uurtjes met alles erop en eraan)

En ja weet het niet, bier slaat aan denk ik Pfft denk ook door al die jaren MSN te gebruiken.
Heb geprobeerd erop te letten om niet teveel van die 'taal' te gebruiken maar zo af en toe glipt er wat doorheen. Ben ook nog niet zo oud dus mag het nog Grin

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows Vista wachtwoord hacken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruikersnaam en wachtwoord Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 14 06 nov 2015
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 jan 2015
inlog naam en wachtwoord vergeten Huawei configuratie en problemen : 4 19 aug 2014
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord Speedtouch 706 configuratie en problemen : 2 07 mei 2014
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten : 6 05 mei 2014
Advertentie