obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Windows Vista wachtwoord hacken
rrozema
Broekje! Pfft Cool
 
TCP_IP
Inderdaad nog een broekie ja Pfft
Ben de jongste beheerder van de meeste forums van gebruikers.eu voor zover ik weet. Maar dat wist Richard al.

Trouwens, sinds wanneer ben je moderator geworden? Zag het nu pas in je naam staan Erwin.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Jezzeh
Aan TCP IP

Nouja... ik heb dus exact hetzelfde probleem. Ik ben de afgelopen 4 dagen bezig geweest om XP te installeren maar toch altijd krijg krijg ik die f****ng BSOD.
Niet dat ik veel verstand van computers heb maar ik geef de moed op.

Aangezien het jou is gelukt om XP erop te gooien vraag ik jouw hulp. Vertel me wat ik moet doen om die DVD te maken en mischien heb je die install disk thuis nog wel liggen en kun je een kopie naar mij opsturen (als dit volledig of grotendeels automatisch gaat).

Ik weet dat de ene M3641 verschilt van de ander dus mijn specs zijn als volgt:

VISTA 64 BIT
Intel Q8200 2.33
640 GB
4 GB RAM
ATI Radeon HD 4350
 
TCP_IP
Hoi Jezzeh en welkom,

4 dagen is wel wat aan de lange kant jaPfft
Had een image gemaakt maar denk niet dat ik die nog ergens heb liggen, maar dat is zo gemaakt gelukkig Wink
Download je met nieuwsgroepen? Anders maak ik maandagavond wel een XP installatie CD met de sata drivers erin geslipstreamed. En dan upload ik hem meteen voor je.

Zo niet kan er altijd wat geregeld worden, kan eventueel een uitleg posten als je wilt.

De specs verschillen inderdaad maar volgens mij was dat alleen de videokaart en HDD dacht ik. Gaat om moederbord icm harde schijf in dit geval.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Tiger
Hmmmm ik wil niet belerend zijn maar ik dacht dat deze topic over Windows Vista wachtwoord hacken ging.

Tiger
 
Jezzeh
Nee, ik download niet via nieuwsgroepen en ik weet ook niet hoe dat moet. Sad Ik download altijd met uTorrent.
Mischien heb je even een tutorial voor me of kun je er een maken.
 
TCP_IP
1. Download Nlite van http://www.nliteos.com/

2. Installeer Nlite

3. Kopieer van een XP installatie CD de gehele inhoud naar een map op je PC

4. Start Nlite en begin het proces, voornamelijk volgende en volgende TOT je bij drivers toevoegen komt.

5. Download de XP SATA raid drivers via deze link en pak het ZIP-bestand uit.

6. In Nlite voeg je vervolgens de drivers toe, (zijn .inf bestanden dacht ik)

7. Weer volgende en volgende en uiteindelijk kun je een ISO-bestand maken, dit is een image. Deze word meteen bootable gemaakt.

8. Brand de image op een CD (of DVD)

9. Installeren met die hap

p.s. Tiger heeft gelijk, dit hoort eigenlijk op XPvista.nl thuis. Dus bij verdere problemen graag op www.xpvista.nl aanmelden en daar een topic openen Jezzeh. Die site is ook van de webmaster van de gebruikers.eu forums, ik ben daar ook (super)beheerder.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema

Quote

Tiger schreef:
Hmmmm ik wil niet belerend zijn maar ik dacht dat deze topic over Windows Vista wachtwoord hacken ging.

Tiger


Tiger heeft hier een goed punt. Heren, blijven we on-topic?
 
Jezzeh
Het heeft gewerkt! Duizend x bedankt TCP IP!
 
TCP_IP
Mooi Wink

Mocht je in het vervolg nog een probleem hebben kan je dat op xpvista.nl melden Grin
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows Vista wachtwoord hacken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruikersnaam en wachtwoord Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 14 06 nov 2015
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 jan 2015
inlog naam en wachtwoord vergeten Huawei configuratie en problemen : 4 19 aug 2014
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord Speedtouch 706 configuratie en problemen : 2 07 mei 2014
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten : 6 05 mei 2014
Advertentie