Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Eminent EM4218
|
|
Baco |
Geplaatst op 22 March 2009, 15:56
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 22 Mar 2009 |
Zojuist heb ik een Eminent EM4218 ingesteld voor gebruik met Adsl Lite van Online. Hiervoor werd een oude Speedtouch modem gebruikt. Daarbij liep ik tegen de volgende problemen aan: 1 De Eminent EM4218 moest direct op de telefoonsplitter aangesloten (hooguit 1 meter telefoonsnoer er tussen, de speedtouch kon dit wel hebben, de EM4218 niet en hangt nu in de meterkast) 2 Bij het instellen van dit modem moet de meegeleverde CD ROM gebruikt worden, hierop staan meer ADSL providers instellingen dan standaard in de setup in het modem. (Als je de cd rom draait kies dan voor "Mijn Router instellen", volg de stappen en kies als provider Orange Basic Lite etc. als je als provider Online met het Lite abonnement hebt ) Hieronder de ADSL instellingen in het modem: Mode : PPPoA VPI : 8 VCI : 48 Encap : VCMUX NAPT : on DRoute : on QoS : UBR PCR : 6000 CDTV : 0 SCR : - MBS : - ADSL Modulation (deze opties aangevinkt) G.Dmt T1.413 ADSL2 ADSL2+ Bitswap Enable SRA Enable Deze instellingen worden er automatisch door de cdrom ingezet. Modem functioneert prima. Succes, hopelijk scheelt mijn ervaring anderen een hoop tijd. Met bovenstaande informatie is het instellen zeer gemakkelijk. Gewijzigd door Baco op 22 March 2009, 16:02 |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 23 March 2009, 08:25
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Dank je wel voor je duidelijke uitleg. Ik wil er echter nog graag aan toevoegen dat de in te voeren gegevens per type abonnement verschillen. De volledige lijst met de gegevens voor alle soorten abonnementen vind je in onze FAQ pagina's: http://online.gebruikers.eu/faq.php?c...?cat_id=10 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eminent EM4218', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
eminent modem | Algemeen | : 17 | 19 Nov 2008 |
Livebox icm Eminent EM4114 | Livebox meer apparaten aansluiten | : 9 | 16 Nov 2008 |
Advertentie