obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten
orange07
Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten

OPTA
http://www.opta.nl/nl/actueel/recente...e/?id=2910
 
mesa57
Als ik het zo lees zijn er nog steeds contracten mogelijk waar je minimaal 1 jaar aan vast zit. Pas daarna zou je per maand kunnen opzeggen.
 
Mythykal
correct, contracten die al " stilzwijgend" verlengt zijn lopen door tot EOC. daarna worden het automatisch maandcontracten...
 
Wanabo
Mijn contract loopt 30 juni af. Ik heb dus vanaf 1 juli een maandelijks opzegbaar contract?

Er staat trouwens; Automatische verlenging: NEE
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Mythykal
zover at the moment bekend is zullen klanten met een stilzwijgend verlengd account dit ook gewoon nog moeten uitzitten, aangezien dit pas geld op accounts die na 1 juli worden verlengd. zodra hier meer info over bekend is zal ik dit hier wel neerknallen.
 
Wanabo
Overigens ben ik al benaderd telefonisch met een aanbieding waarin oa anti spam en antivirus in zat. Dat kreeg ik er dan gratis bij als ik zou verlengen. Echter ik heb daar goede eigen software voor dus daar zit ik niet op te wachten.

Ik zou nog wel terug gebeld worden met een nieuwe aanbieding, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. Sad

Maar als ik het allemaal goed begrijp, kan ik na 1 juli maandelijks opzeggen. Met een goede aanbieding is dat natuurlijk niet nodig. Wink

Ik ben sinds april 2005 lid van de club, maar mijn abo is ingegaan inderdaad ergens in juni.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Mythykal
uit de brief van OPTA:

Wanneer zijn de nieuwe regels van toepassing?
Naar verwachting treden de nieuwe regels 1 juli 2009 in werking. De nieuwe regels voorzien niet in overgangsrecht. Dit betekent dat ze direct bij inwerkingtreding gelden voor zowel nieuwe als bestaande overeenkomsten.

vermoedt dat de afdeling opzeggingen het druk gaat krijgen rond die tijd...

verder zijn de tarieven die de verlengingen kan aanbieden dezelfde als op de site staan op het moment,
antispam en antivirus zijn pakketen voor de email (komt wel een veiligheidspakket van McAfee bij)

niet dat ik iets wil aansmeren of zo, maar mijn ervaring is dat de site niet altijd even duidelijk is.
 
TCP_IP
1 juli bellen naar 0900 - 9515 en afdeling opzeggingen en dan ben je 1 augustus weg bij Online.
Dat maak ik erop uit in ieder geval.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
warp95
GoeienavondSmile

Mijn contract is in November stilzwijgend verlengd,mijn vrouwtje is hierover gaan bellen en wat blijkt dat we nu 41 euro p.m moeten gaan betalen i.p.v 24.95 maar dat is nooit bekend gemaakt aan ons,daarom ook internet geblokkeerd geweest een verschil van ong 15 eurie, kan dat zomaar??
 
Tiger

Quote

warp95 schreef:
GoeienavondSmile

Mijn contract is in November stilzwijgend verlengd,mijn vrouwtje is hierover gaan bellen en wat blijkt dat we nu 41 euro p.m moeten gaan betalen i.p.v 24.95 maar dat is nooit bekend gemaakt aan ons,daarom ook internet geblokkeerd geweest een verschil van ong 15 eurie, kan dat zomaar??


@warp95 ik weet niet over welk contract jij het hebt en € 15 verhoging per maand is natuurlijk veel.

Het enigste wat ik mij kan voorstellen is dat jij een aanbieding hebt gehad die na de looptijd van 1 jaar automatisch duurder
wordt want zomaar een verhoging kan natuurlijk niet.

Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe regelgeving opzegtermijn contracten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen : 6 17 aug 2016
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 mei 2016
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 aug 2015
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen : 7 22 jul 2015
Niet verzonden modem bij een nieuwe klant Opleveringsproblemen : 20 14 jul 2015
Advertentie