obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
sinds kort 3 mbit.. ipv 20mbit
rrozema

Quote

xetroc schreef:
dag rrozema.. nee ik heb geen proxy, heb ook alles al gecontroleerd. misschien heb je het niet gelezen, maar er zijn ook 3 vrienden van me die dit zelfde probleem hebben.
er is meer aan de hand, ik wacht nog op 1 klantnr van een vriend, dan bel ik de helpdesk weer. dan zetten ze de technische dienst maar aan het werk.


Ik had inderdaad nog niet opgepikt uit deze thread dat je hetzelfde probleem bij meerdere mensen had geconstateerd. Want dan ben ik het met je eens dat er wellicht toch iets meer aan de hand is. Zie je dit verschijnsel bij alle protocollen of alleen bij ftp? En welke ftp client gebruik je voor je tests?
 
xetroc
voor ftps heb ik flashfxp
maar tests van speedtest.bbned.nl gaan via internet explorer.

maar daar ligt het allemaal niet aan.. het is iets externs, ben ik van overtuigd. zal zo weer bellen
 
TCP_IP
Begrijp het nog niet helemaal.

Je download dus standaard via FTP? En ook van dezelfde server telkens? Kan het niet zijn dat die servers threads snelheid beperkt?

Download je ook met nieuwsgroepen? Hoe snel is het daarbij?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
xetroc
download van ftps ja..
heb zelf een dedicated server in duitsland.. en die heeft een gigabit verbinding.
dus spraken van beperking is er zeker niet
daarnaast vanav weer gebeld met helpdesk, ligt nu bij technische dienst, nemen deze week contact met me op.

ik wacht af, houd het hier wel ff up to date Smile
 
Chicco1968
Xetroc, is het probleem al opgelost?
Ik heb namelijk sinds 21 maart 2009 ook hetzelfde probleem, Eerst zat ik met een downloadsnelheid van ong 8 Mb/s en sinds de 22e met een snelheid tussen de 1 en 5 Mb/s.
Uiteraard al gebeld met de helpdesk echter die gaven me aan de verbinding (kabeltjes) van de telefoonaansluiting (dus het aansluitpunt in de muur) te vernieuwen.
Al eerder problemen gehad met de telefonie waarbij de telefoon gewoon niet werkte en soms bleef "hakken" waardoor de mensen gewoon niet te verstaan waren.
Hier heb ik toen een nieuwe adapter voor gekregen. Moet zeggen het probleem met de telefonie is minder echter nog steeds niet geheel opgelost.
Het probleem met de telefonie is ong 2 a 3 mnd geleden begonnen, die met internet dus eind vorige maand.....
Ik heb nog steeds de lovebox van Wanadoo...
Zal vandaag nog maar eens bellen, want als ik het zo lees zou het echt toeval zijn als meerdere mensen hetzelfde probleem hebben rond dezelfde tijd.....
 
xetroc
het probleem is nog niet opgelost, ben vandaag al weer gebeld door klantenservice.
die kwam mij melden dat technische dienst niets kon vinden, aangezien mijn livebox 16 mbit aangeeft.
werd voor gesteld nieuwe livebox te proberen, dus daar wacht ik nu op, anders zou het aan mijn computer liggen.
lekker makkelijk, mij de schuld geve :x
 
spatieman
tja.
zojuist weer gebeld.
ook hier in Heerlen (Limburg) blijft het shittie..
Na modem reset, is de snelheid zelf tot 180K gevallen,
het was 275K., terwijl ik minimaal 1.1MB moet hebben..
ze hebben ergens een kronkel, of KPN hebt rotte zooi er tussen.
 
TCP_IP
@ Xetroc

Dedicated server dat is mooi, kun je vanaf een andere locatie wel op volle snelheid downloaden ?
En tja het zou opzich de livebox kunnen zijn, dat ie per thread niet zoveel meer aan kan. Maar goed blijft speculatie zolang er geen andere livebox getest kan worden, dus nog even afwachten.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
spatieman
ik heb ook een colo, daar haal ik 1GB mee,ding staat wel in de land, maar goe..
tjonge.....
online, maar nog sneller offline..

advies, bellen, klagen, maar het wel netjes houden.
en over het aantal pc's liegen.
dan wordt je ook netjes geholpen, en vooral zeggen, kennisen in de wijk hebben het zelfde probleem....
Gewijzigd door spatieman op 23 april 2009, 00:31
 
TCP_IP
Er begint een trend zichtbaar te worden:

snelheid <300 KB/s - Extra abbo
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinds kort 3 mbit.. ipv 20mbit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie