obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Sitecom WL-153 achter de speedtouch 706
robertos
Het werkt nu allemaal op WPA TKIP.
Eens kijken of het zo een beetje stabiel blijft draaien. Wink
 
TCP_IP
Alles draait nu helemaal dus ?

Je kunt Sitecom en Speedtouch allebei bereiken ook?

Helemaal mooi dan Grin
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
robertos
Jup beide bereikbaar. Draait netjes zo.
Bedankt voor de moeite! Wink
 
TCP_IP
ehh wat?
Begrijp het niet helemaal.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
robertos
Uhh, ik ook niet Smile
Gewijzigd door robertos op 06 mei 2009, 21:41
 
TCP_IP
Ja oké, nog even 3x gelezen en zie al wat er bedoeld word waarschijnlijk. Maar de livebox is een modemrouter geen modem alleen en daar word volgens mij bij die uitspraak vanuit gegaan.
Als je livebox in bridge mode zou zetten en dan Sitecom erachter zou hangen hoef je op de WAN kant niks vast in te stellen nee.

Maar goed het heeft eigenlijk vrij weinig met dit topic te maken.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sitecom WL-153 achter de speedtouch 706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Advertentie