obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
1 euro voor modem huur diefstal?
ikbenopgelicht
ik ben bij orange wat nu online is vanaf 2006
al snel kwam ik er achter dat die livebox een prut ding was dus die heb ik meteen terug gestuurd
maar die euro betaal ik nog steeds
dus toch maar ff bellen
helpdesk wij zien niet van die euro huur want verder terug dan 1 jaar kunnen we niet kijken
online zijn oplichters anders kan ik het niet zien
 
TCP_IP
Ze kunnen toch wel zien wanneer het modem geretourneerd is?
Op basis daarvan kunnen ze het geld terugstorten.
Waarschijnlijk niet van 2006 omdat je contract voor één jaar aangaat betreffende de livebox, maar daarna zou het niet verlengd mogen/moeten worden volgens mij.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
ikbenopgelicht
ik betaalde 19,95 euro per maand in 2006 waarvan 1 euro voor de modem huur was
nu betaal ik 22,95 die 1 euro is nooit met mij verekend tot dat dag van vandaag
ik ben stil zuigend verlengd elk jaar
contract voor één jaar aangaat betreffende de livebox is dus echt niet zo dat ding blijft van hun
ik ga toch is kassa erover bellen of radar want het klopt niet
 
chaterz

Quote

ikbenopgelicht schreef:
ik betaalde 19,95 euro per maand in 2006 waarvan 1 euro voor de modem huur was
nu betaal ik 22,95 die 1 euro is nooit met mij verekend tot dat dag van vandaag
ik ben stil zuigend verlengd elk jaar
contract voor één jaar aangaat betreffende de livebox is dus echt niet zo dat ding blijft van hun
ik ga toch is kassa erover bellen of radar want het klopt niet


Liveboxen zijn prutsdingen
Bellen en retourneren in de daarvoor gestuurde doos
 
ikbenopgelicht
die livebox is in 2006 al retour gestuurd 1 maand na het aangaan van mijn contract
dat weten ze ook want dat hebben ze gezien in de administratie
maar dat helpt dus niet
 
Patremadre
Hoi,

Het probleem is dat wanneer een modem niet geretourneerd wordt in de retourbox, deze niet altijd goed afgeboekt wordt bij de logistieke partner. Echter, mijn advies is het volgende:

- Neemt contact op met de klantenservice (0900-9515)
- Geef kort en bondig aan (zonder bijdehand, danwel geïrriteerd te reageren) dat je nog steeds betaalt voor een modem dat je in 2006 geretourneerd hebt
- Je zult dan te horen krijgen dat het modem nog niet terug is in het systeem
- Verzoek de medewerker aan de hand van het MAC-adres van het modem na te gaan of dit modem geretourneerd is
- Indien de medewerker aangeeft dat dit niet mogelijk is, verzoek hem vriendelijk het even na te vragen bij een van zijn supervisors
- Zodra de klantenservice van de logistieke partner terug krijgt dat het modem inderdaad terug is gekomen in 2006 zal de modemhuur van de facturen verdwijnen en het te veel betaalde geld voor het modem terugbetaald worden
 
ikbenopgelicht
hoi

in het system staat dat ik het modem geretourneerd is dat is het probleem niet
maar niemand van klantenservice kan kijken in het system of ik in 2006 betaalde voor
de modem huur .zo ver terug kunnen ze niet kijken
in 2006 stond er ook geen modem huur op de factuur maar wel op je contact
dat had te maken met iets wettelijks als ik mij niet vergis
ik heb er zo veel over gebeld met de klantenservice maar dat heeft dus echt geen zin
ik mocht wel een klachten brief schrijven .mailen kon niet !
een internet bedrijf die geen mail adres heeft voor dit soort zaken
je blijft je verbazen
0900-9515 bellen mag altijd helpt niet maar mag altijd
wat het mij gekost heeft had ik er wel 3 kunnen kopen
ik heb geen vaste lijn dus alles met de gms
15 cent plus de kosten van het gebruik van u mobile telefoon (lekker)
 
Mythykal
Mailen kan wel, echter is dit via mail niet op te lossen, vandaar dat ze verzoeken om een klachtenbrief te schrijven.
Ik zou anders toch de stappen van Patremadre volgen, verzoek ze om een creditatie vanaf terugboekdatum te doen.
lijkt me niet zo moeilijk...
 
rrozema
Het probleem is juist dat ze niet voor de gehele periode kunnen nagaan of je die euro nou wel of niet te veel betaald hebt. Voor het afgelopen jaar kun je hoogstwaarschijnlijk zo 12 euro terugkrijgen. Maar van langer geleden zijn ze de administratie kwijt van hoe jouw rekening was opgebouwd. De discussie gaat dus inderdaad niet over of het modem retour is, maar over of jij die euro te veel hebt betaald. Ik heb al meer meldingen van dit probleem gezien. En ik heb zelf ook tijden lang eens in het half jaar moeten bellen om die euro teruggestort te krijgen; het was telkens weer het verhaaltje "We storten het nu terug en dan zal het niet weer gebeuren" Het terugstorten lukte dan inderdaad nog, maar de volgende maand stond de huur er gewoon weer bij op de rekening.

Je kan natuurlijk proberen om het onderste uit de kan te halen en alles terug te eisen maar ik denk dat het verstandig is om voor de periode waarvoor ze de gegevens nu nog wel hebben restitutie te vragen en de rest voor lief te nemen. Het gaat dan nog om een dusdanig klein bedrag dat als je er 2 keer een aangetekende brief voor moet sturen dat je al duurder uit bent. Plus, je bent zelf ook niet geheel zonder blaam: je had veel eerder je rekeningen moeten controleren. Zie het als "leergeld".
 
ikbenopgelicht
nou ik weer online heeft contact met mij gezocht via deze site
na het geven van mij gegevens .
ben ik terug gebeld en de uikomst is dat ik 24 euro terug krijg
ik denk dat het mij al meer aan bel kosten gekost heeft
maar goed online is toch van goede wil geweest
maar 2 maanden geen abo kosten had beter geweest
maar goed zeiken helpt dus wel
het gaat niet on het geld maar om de gedachten er achter
dat je recht je recht is en mij geld mijn geld
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1 euro voor modem huur diefstal?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie