obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch 706 met Linksys BEFW11S4
SilvioD
Beste mensen,
Zouden jullie mij bij kunnen staan bij het aansluiten van mijn Linksys router op de Speedtouch 706... De (wireless) router werkte zonder problemen met ADSL van HetNet (ook een speedtouch modem). Nu ik hem overzet naar de modem die ik van OnLine heb gekregen, de Speedtouch 706, werkt het niet. Ik heb in de router de fabriekinstellingen teruggezet, daarna de DHCP uitgezet en het IPadres aangepast zoals ik op deze site heb gelezen. Dit maakt helaas nog niet uit. In de modem kan ik volgens mij helemaal niks aanpassen buiten het wachtwoord en een spelletjes module o.i.d.
Alvast mijn grote dank.
 
TCP_IP
Je noemt 2 van de 3 stappen om van je router een accespoint te maken, ik mis stap 3:

Plaats de netwerkkabel in je Linksys, maar NIET in de WAN poort maar in 1 van de 4 LAN poorten.

Heb je dit wel gedaan?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
SilvioD
Ja! Dat is m! Had ik al eerder geprobeerd maar blijkbaar voordat ik de juiste instellingen had ingevoerd.
Thanx!
 
TCP_IP
Graag gedaan Grin

Welkom op dit forum trouwens Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch 706 met Linksys BEFW11S4', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen : 3 14 jun 2014
Huawei achter Linksys, hoe in te loggen? Huawei configuratie en problemen : 9 22 aug 2013
Advertentie