Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Philips tv draadloos verbinden met livebox
paul slap
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van een nieuwe Philips tv via de wifi aansluiting op de Livebox?

Ik heb een Linksys WPC54G versie 1.2 aangeschaft en hoop dat dit gaat werken in de livebox en dat ik dan verbinding kan maken met m'n (nog aan te schaffen) tv (http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisi...4h/330289/).

Alvast bedankt voor de reactiesWink

TCP_IP
Geen ervaring met een TV op een draadloos netwerk aansluiten maar eens moet de eerste keer zijn dus wil m'n hulp wel aanbieden.

Hier handleiding alvast Wink

http://www.p4c.philips.com/files/3/37pfl9604h_12/37pfl9604h_12_dfu_nld.pdf

Het lijkt me niet al te moeilijk.

Eerst router configureren, dus draadloos netwerk instellen en wachtwoord erop.

Dan met TV draadloos netwerk zoeken, verbinding maken en netwerksleutel invullen en opslaan.

Net als elk ander netwerkapparaat.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

rvlune
Hallo,

Is het allemaal gelukt?

Ben erg benieuwd aangezien ik ook mijn .net tv van Philips draadloos wil aansluiten op de livebox.

Gr. reinder

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Philips tv draadloos verbinden met livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 Feb 2017
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 Feb 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
ZyXel en draadloos interactieve tv Zyxel configuratie en problemen : 8 31 Jan 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
Advertentie