obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Livebox traag in de avond
Madoga
jawel, maar het werkt nu prima op vista. In ieder geval nadat ik de taal naar Nederlands veranderd had.

Heb trouwens mijn kanaal naar 13 veranderd omdat er twee andere al op één zitten en één andere op 6.
Gewijzigd door Madoga op 10 juni 2009, 16:35
 
TCP_IP
Merk je al verschil? Beste is om een avondje uit te testen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Madoga
Nog geen problemen gehad sinds ik het veranderd heb, maar meestal komen de problemen in de avond. Dus ik zie vanzelf of het werkt. Ik hoop dat het werkt!

In ieder geval al bedankt voor de hulp Smile.
 
TCP_IP
Op welk kanaal stond die oorspronkelijk trouwens dan?

en alvast graag gedaan, als het niet werkt horen we het wel (nou ja lezen het wel Wink )
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Madoga
hij stond op kanaal één.

[edit]

ok, mijn twee probleem is volgens mij opgelost(in ieder geval geen last meer van gehad).

Mijn eerste probleem is er echter nog steeds. Vandaag weer, rond 11 uur, word mijn verbinding eerst heel traag en en stop de verbinding er helemaal mee. Dan zet ik de livebox ongeveer 1 minuut uit en poef, alles werkt weer prima.

Ik heb ook ergens gelezen dat ze bezig zijn met onderhoud werkzaamheden, zou dat het kunnen zijn?
Gewijzigd door Madoga op 10 juni 2009, 23:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox traag in de avond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Glasvezel traag, valt steeds uit Snelheid : 7 03 sep 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
traag internet Snelheid : 22 09 jul 2015
Advertentie