obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Géén klachten
Maurits
Géén klachten, dat kan ook nog! Ik keek wel regelmatig op het forum om op de hoogte te blijven. Ik heb me nu toch maar aangemeld (ik hoop niet dat de problemen nu vanzelf komen)....

Sinds 1 januari gebruik ik family+telefonie. Downstream is stabiel op 18536 Kb/s. Er blijft "onder de streep" tussen 1,8 MB/s (Lanspeed2) en 1,6 MB/s (100MB file bbned) voor mij over. Ik mag dus niet mopperen.

O ja, ik woon 1600 mtr. van de centrale (tomtom zegt 1300 mtr.)

Groet,
Maurits
 
rene
posetiefe reactie`s mogen ook wel geplaats worden

over het algemeen ben ik ook te vreden

heb af en toe problemen met telefonie maar daar zijn ze mee bezig

er wordt netjes terug gebeld of ik nog problemen had met verbinding of telefonie er wordt een nieuwe lb geleverd om te kijken of het dan opgelost is

ben tevreden met de service wat ze leveren

groet
rene
 
Puma
ook hier een tevreden klant. sinds 1 juni 2005 online via wanadoo en geen klachten, in het begin liep de livebox om de haverklap vast. maar dat is allang opgelost.
 
Richard
Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB.
Voor de rest alleen maar toppie.
Greetings, Richard.
 
Puma
wel voor het faxen en girotel.
 
mecheltje

Quote

Richard schreef:
Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB.
Voor de rest alleen maar toppie.


*33* dan werkt het wel. Tenminste als je gewoon je kpn abo hebt gehouden. ( ik ben wel zo slim geweest)(belbudget) Heb het nog niet hoeven te gebruiken maar het werkt wel.
Sinds maart 2005 eerst wanadoo direct+telefoon, in het begin problemen met telefonie gehad maar die zijn sinds juni 2005 opgelost.
Ben nu wel tevreden.
 
Richard
Ik heb inderdaad mijn belbudget gehouden. Maar het euvel deed zich zelfs voor toen ik het modem rechtstreeks op de KPN lijn zette. Voorheen had ik er geen last van.

Ik zal in elk geval je *33* truuk even proberen en mocht het lukken laat ik het weten, waarvoor alvast bedankt voor de tip!
Naar ik begrepen heb van KPN zijn gesprekken middels een belbudget lijn duurder dan middels belbasis, vandaar dat ik dat liever niet gebruik.Smile
Greetings, Richard.
 
Richard
Truuk is gelukt deze keer, zal het eens blijven proberen. Nogmaals bedankt voor de tip!

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Géén klachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie