obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Inclusief lijnhuur
juanradio
Ik zit al een paar jaar bij Online.

Nu werd ik gebeld of ik van een nieuwe aanbieding gebruik wilde maken, en heb ja gezegd. Ik betaal nu 20 euro voor ADSL extra inclusief lijnhuur.

Dit is, als het goed is, op 1 juli ingegaan.

Kan ik NU dan KPN telecom opzeggen? Want ik betaal nog steeds rond de 10 euro aan KPN voor lijnhuur.
 
phansen30
Bekijk de rest van het forum!!!
Ik zit in dezelfde situatie, en betaal nu 33 euro per maand voor die ONline ADSL Xtra ipv 20 euro die me zelfs aan de telefoon is toegezegd!!
Dus controleer of het doorbelasten ECHT inclusief is. Bij mij is dat niet zo.

Lekkere jongesns bij Online!?
 
TCP_IP

Quote

Ik betaal nu 20 euro voor ADSL extra inclusief lijnhuur.


Quote

Kan ik NU dan KPN telecom opzeggen?


Ehh had eigenlijk al opgezegd moeten zijn, anders had je geen lijnhuur hoeven te betalen aan Online. Je betaalt nu dubbelop.

@Phansen30
Je hebt dus een verlenging gedaan, dus eigenlijk een contract afgesloten. Als het goed is is dit dan ook op band opgenomen.
Stuur Online een brief toe dat je een kopie van die band wilt krijgen omdat jou iets anders toegezegd is is dan wat je hebt gekregen.

Even wat uitsluiten: Het is niet zo dat deze korting pas op een bepaalde datum ingaat? 1 augustus bijvoorbeeld?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
juanradio
Waar kan je zien of het inclusief lijnhuur is?

Want ik weet dat ik dat vaag had afgesproken met de dame aan de telefoon, maar ik weet niet zeker of dit ook is opgenomen.
 
juanradio

Quote

pinnhead31 schreef:
Log in op de website van online en bekijk je rekening.
Vaak staat het bedrag wel vermeld maar staat er ook een lijn over bundelkorting o.i.d.
Zie onder een deel van mijn factuur.

Datum Omschrijving Van Tot Aantal Totaal bedrag excl. btw


Internettoegang
Vaste kosten
01-07-09 Bundelkorting 01-07-09 01-08-09 1.00 -8,40
01-07-09 Abonnement: ADSL Extra 01-07-09 01-08-09 1.00 19,33
01-07-09 Doorbelasting lijnhuur 01-07-09 01-08-09 1.00 8,40
01-07-09 Huur: modem (standaard) 01-07-09 01-08-09 1.00 0,84

Zoals je ziet word op mijn factuur de lijnhuur verrekend in de eerste zin.



Ok!

Het eerste dat ik dan ga doen is mijn wachtwoord opzoeken. Volgensmij moet ik die opnieuw aanvragen bij Online.
 
juanradio

Quote

pinnhead31 schreef:
Je logt in met het wachtwoord dat je ook gebruikt voor je mail adres.


Ja maar die gebruiken we nooit :p. Als er een betere aanbieding is veranderen we zo snel mogelijk van provider, dus het beste is om een Gmail account te nemen.
 
Het Online Service Team
Beste forum-bezoekers,

Bij onze factuur van afgelopen juli is een probleem opgetreden met het toekennen van de lijnhuurkorting. Door een fout in ons facturatiesysteem zijn de kosten voor lijnhuur toch op de factuur terechtgekomen van klanten die deze kosten niet hoeven te betalen. Onze excuses voor dit ongemak.

Heeft u recht op lijnhuurkorting, maar zijn de kosten voor lijnhuur afgelopen maand toch bij u in rekening gebracht? Dan wordt dit bedrag automatisch in mindering gebracht op uw factuur van augustus. U hoeft hiervoor geen contact op te nemen met onze klantenservice.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Online Service Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inclusief lijnhuur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
lijnhuur/opzegging domein Klacht over Online : 8 07 jun 2016
lijnhuur Algemeen : 8 10 jun 2013
Doorbelasting lijnhuur Wat verandert er? : 11 18 aug 2009
Kom er niet uit met Online & KPN doorbelasting lijnhuur oude abonnement Algemeen : 5 16 aug 2009
Advertentie