obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Verbinding valt steeds weg
xuter
Nee ik kan niet met een andere port testen

En ja ik denk (moet haast wel) zit er een bug in de router. Dus vanmiddag maar een andere router halen die niet van online is en die eens testen
ik laat het weten als het wel/niet werkt
 
xuter
Gisteren een Linksys Wireless-G Router getest en nu werkt alles naar behoren dus er zit duidelijk een bug in de routers/modems van online

Beetje jammer van online om te blijven zeggen dat het aan het spel/computer van mij ligt. Ik vraag me af of ik nu de 60euro kan declareren bij online aangezien zij mij 2x een modem/router geven die niet naar behoren werkt.

Dus opgelet de ST706 WL zitten bugs in!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Advertentie