obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Printer instellen op LB
Wanabo
Stickey gemaakt!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Mooi! Is het probleem met de snelheid van de wachtrij nu ook opgelost en zoja, wat was de oplossing daarvoor?

Greetings, Richard.
 
John
Nou Richard, heel simpel gelukkig: Uitschakelen van "afdrukken in achtergrond" Dit gebeurt in het gewone instellingenmenu van de printer. Het print nu perfect!

Groet,
John
 
Richard
Ah kijk eens aan, toch fijn dat je dat ook nog gevonden hebt!

Fijn te horen dat het nu zo goed werkt!Wink
Geheid dat er meer mensen plezier zullen beleven aan je duidelijke omschrijving van handelingen!
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Printer instellen op LB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 feb 2017
Advertentie