obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
rrozema

Quote

PdK schreef:

Als ik op de beginsite kijk van dit forum zie ik een subforum met de naam Online ADSL Extra (met Livebox) en een subforum met de naam Online ADSL Extra (met Speedtouch 706 WL)
In het subforum over de Livebox staan honderden berichten en in het andere subforum maar enkele.
Zou dit kunnen beteken dat een Speedtouch beter is dan een Livebox en zou ik een Speedtouch aan kunnen vragen bij Online?

Online werkt vanaf het begin met de Livebox, de speedtouch modems worden pas sinds kort, in beperkte mate, geleverd. Vandaar dat er zo weinig over gepost wordt. Ik zeg dus niet dat er geen verschil in kwaliteit is, maar wel dat er een andere reden is voor het verschil in aantal berichten.
 
kevinwalter
nou ik ben 14/15 mb in 2 maanden kwijt geraakt dat is denkik toch wel ff wat meer :O
 
bert utrecht
vandaag een telefoon mail gehad
denk van de td van online
dat ik een afspraak kan gaan maken
dus dat ga ik morgen ff doen
 
ultiblade
Iemand nog nieuws ??
 
bert utrecht

Quote

ultiblade schreef:
Iemand nog nieuws ??


er is wel nieuws
vrijdag tussen 10.00 en 12.00 komt er een monteur hier naar toe

nieuwe update komt dus vrijdag middag
 
ultiblade
En we wachten met smart af ...... Cool
 
dreke1967
Tot op heden niets meer vernomen van de online service desk.
We wachten nog even af.

Zit ondertussen wel steeds meer aan een overstap te denken.
Ziggo is wel erg snel, maar ga ik dan niet van de regen in de drup???
 
PdK
Onderstaand mailtje kreeg ik net van Online.
Ik heb gelijk in mijn Livebox gekeken of er een ander versienummer in stond maar dat was nog steeds 3202_2601E6.
Het is nu dus een kwestie van afwachten of we van die spooktelefoontjes af zijn.



Geachte heer,

U geeft aan problemen te hebben met de telefoon. Online heeft een tijd terug een nieuwe update voor de Livebox uitgebracht. Hierin stond een code geschreven die het telefonie verkeer zou verbeteren. Helaas zorgde dit landelijk voor problemen met de telefoon.
Dit is inmiddels recht gezet met nieuwe updates voor de Livebox. Deze updates zijn sinds vanmorgen, 2 september 2009, op uw modem geïnstalleerd en dit heeft ervoor gezorgd dat de problemen nu beëindigd is.

Daarnaast is het helaas niet mogelijk om van modem te wisselen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Online
 
ultiblade
Laat maar komen dan die nieuwe firmware ......

Kreeg van de week ook de vraag of ik mijn klantnummer wilde doorgeven i.v.m. de eerder gemelde problemen, maar ook niets meer gehoord ....
 
kevinwalter
idd ik ook niet......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie