obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)
kevinwalter

Quote

pinnhead31 schreef:
Geef de mensen van het service team even de tijd om het een an ander te gaan regelen.
Mijn ervaring met de mensen van online die op het forum actief zijn, zijn goed.


hoelang duurt het ongeveer dan?
Gewijzigd door kevinwalter op 03 september 2009, 15:40
 
PdK
Helaas, vannacht weer lastig gevallen door een spooktelefoontje ondanks de mooie woorden van de Klantenservice.


Quote:
U geeft aan problemen te hebben met de telefoon. Online heeft een tijd terug een nieuwe update voor de Livebox uitgebracht. Hierin stond een code geschreven die het telefonie verkeer zou verbeteren. Helaas zorgde dit landelijk voor problemen met de telefoon.
Dit is inmiddels recht gezet met nieuwe updates voor de Livebox. Deze updates zijn sinds vanmorgen, 2 september 2009, op uw modem geïnstalleerd en dit heeft ervoor gezorgd dat de problemen nu beëindigd is.
 
Wanabo

Quote

Wanabo schreef:
Sinds de firmware update 3202_2601E6 heb ik problemen met het telefonie gedeelte! Sad

.....

Of de livebox is aan pensioen toe of de firmware update heeft deze verslechteringen veroorzaakt.


Afgelopen maandag werd ik door Online gebeld. Men ging ervan uit dat ik ook last had van spooktelefoontjes. Dit nooit gemeld, zie mijn eerste post in dit onderwerp.

De problemen die wel had besproken en mij werd een nieuwe livebox toegezegd. Afgelopen woensdag heb ik de livebox ontvangen en aangesloten.

Omdat van te voren netjes verteld werd dat na aansluiten er een firmware update plaats zou vinden heb ik er een screenshot van kunnen maken. Zie onder.

Met de oude Wanadoo livebox was na de firmware update de snelheid al iets omhoog gegaan. De nieuwe Orange Livebox geeft nog meer snelheid. Of dit aan de nieuwe livebox ligt of aan instellingen die de technische dienst heeft gedaan in de centrale weet ik niet. Ik zit nu op zo'n 7,3 Mbps.

Het telefoon gedeelte nog niet echt uitgetest omdat er nog weinig telefoontjes zijn binnen gekomen.

Al met al tevreden over de reactie van Online, alhoewel ik ook graag eens een Speedtouch had willen uitproberen.Smile


Klik op het plaatje om het te vergroten!
Wanabo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Wanabo op 03 september 2009, 22:57
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ultiblade
Wanaboo, welke firmware versie zit er nu in ? Is dat idd een andere ?
 
Wanabo
Firmware 3202_2601E6.

Overigens is de snelheid weer gedaald naar 7 Mbps.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
PdK
Deze site is ook wel leuk: http://snelheidscontrole.online.nl/
Als ik mijn postcode invoer krijg ik te zien dat ik een verbinding heb van 6 MB (is ongeveer 8 MCool maar als ik naar Online ga wordt mijn verbinding 12 MB ?!?!?!?!
Zoveel heb ik nog nooit gehaald met mijn 20 MB lijn.
 
kevinwalter
hmm ik heb nog steeds :

Status ADSL-lijn Downstream Upstream
verbonden 14336 Kbps 192 Kbps

na een update.. dus bij mij werkt het niet...

toen het nog orange was werkte het perfekt nu is het ......
 
Pieter9
Ik heb nog steeds firmware 3202WNLB_22204E.
Als ik in het configuratiescherm klik op zoeken naar updates gebeurt er niets.
Moet ik het modem soms eerst resetten of wat?
mvg Pieter
 
kevinwalter
stekker eruit trekken heel even wachten en dan er weer in doen dat kan helpen
 
bert utrecht

Quote

bert utrecht schreef:

Quote

ultiblade schreef:
Iemand nog nieuws ??


er is wel nieuws
vrijdag tussen 10.00 en 12.00 komt er een monteur hier naar toe

nieuwe update komt dus vrijdag middag


monteur is geweest
alles was goed met de modem
kabels zijn ook goed
maar het leg dus aan de pc
hij heeft ook een speed test gedaan en kwam uit op 1.4mb op zijn laptop
maar dat red ik op mijn pc niet
ik kom uit op 300kb/s
met 3 bestand kom ik wel op 1.8mb
ik zou kunnen fomateren
maar als ik dat wil doen kan dat niet
kan hem niet aan klikken
met de cd gaat het ook niet omdat daar sp1 op staat
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware en telefonie problemen (3202_2601E6)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie