obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
2 jaar vast en een hoop narigheid
sjaco
Er is hier weer een hoop gebeurd, het begon met een telefoontje van Online
De mevrouw aan de telefoon vertelde mij, dat ze zag dat ik nog steeds een KPN lijn had, ik zei ik wil er wel van af, maar het lukt gewoon niet om dit online te regelen.
Wel zei ze, dan heb ik nu een leuk aanbod als u twee jaar je internet en telefonie laat vastzetten, betaald u maar 30 euro en wij regelen het opzeggen van de KPN lijn.
Dit gaat in per juli 2009.
Ik zei nog, gaat het echt wel goed, zal er niets verkeerd gaan, nee nee, mijnheer Aalbersberg
alles komt in orde.
Maar wat schets mijn verbazing , ik krijg een rekening van KPN voor de betaling van het budget abonnement van september oktober,
Ik direkt Online gebeld en een allervriendelijkste telefoniste die ik na 10 minuten aan de telefoon kreeg, zei er is inderdaad iets fout gegaan, stuur de rekeningen maar op, wij zorgen voor de rest, met een schrijven erbij met de klacht en een postzegel er op dat moest.
Meteen dezelfde dag op de bus gedaan.
Nu na veel telefoontjes veel emails van mij en online naar mij.De laatste email vandaag op 4 september)
Is de stand van zaken per 15 september word alles overgezet, wel moet ik dan met het online nummer naar de modem bellen??
Ik houd namelijk ons oude KPN nummer, maar wat ik precies moet doen weet ik niet.
Ook werd er nog even vermeld dat ik wel de rekeningen van KPN tot 15 september moet betalen?Hoe dat moet weet ik niet, want die zijn bij online en opeens is het niet meer juli maar 15 september!
Ik vind dit zo'n slechte actie en service, waarom kan het nooit direkt goed gaan!!!
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
Tiger
@sjaco,

Dit verhaal is al weer een bevestiging dat telefonische toezeggingen of iets wat afgesproken is NIET wordt nagekomen.

Er gaat veel te vaak iets fout waar Online eens aan moet gaan werken dat dit niet meer gebeurd.

Het beste zou eigenlijk moeten zijn dat er een schriftelijke bevestiging (zou je eigenlijk moeten eisen) van wat afgesproken is naar de klant gestuurd wordt en de klant kan dan daarna als alles klopt aangeven dat wat afgesproken is uitgevoerd kan worden waardoor je dan achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Dat is dan wel extra werk voor Online (moeten ze maar nakomen wat ze afspreken) en de klant komt niet voor verrassingen te staan en geen extra kosten maken voor te bellen.
 
sjaco
Als het goed is is de bevestiging voor 2 jaar om het vast te zetten wel opgenomen, want ik maakte dit voor het eerst mee, dus vond ik dit wel interessant, nu kan het mij van pas komen daar ik echt geen 15 september had afgesproken ook is de communicatie erg slecht ik kreeg bijv een mail met het antwoord dat er iemand naar mij had gebeld van online en alles had uitgelegd, nou die iemand moet nog bellen, kreeg hiervoor wel later een exuses of dat ze schrijven binnen 5 werkdagen bellen we terug!!(wel w.s. hebben ze hele lange werkdagen.
Ik heb zojuist via mijN kpn toch maar die 21 euro 63 betaald, anders heb ik zo meteen geen internet en telefoon meer.
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
Tiger
sjaco schreef,

ook is de communicatie erg slecht ik kreeg bijv een mail met het antwoord dat er iemand naar mij had gebeld van online en alles had uitgelegd, nou die iemand moet nog bellen

Als Online net zo sterk was met de klantenservice als het bovenstaande zouden ze heel veel tevreden klanten hebben.
 
kevinwalter
inderdaad!
 
sjaco
Gisteren kreeg ik een telefoontje van iemand van Online, die zijn exuses aanbood na wat er allemaal gebeurd was en mij uitlegde wat er precies was fout gegaan(het had iets te maken met mijn nummerbehoud)
Als het nu goed is gaat 15 september de overgang plaats vinden van KPN naar Online.
Wat ik een erg leuk gebaar vond, was dat ik voor al die romslomp een maand lang gratis internet krijg.
Ook om te compenseren dat het september is geworden, ipv juli.
Dus als het goed is,is alles nu opgelost, ook medewerkers van dit forum bedankt, voor deze site en Online bedankt voor deze fijne afhandeling.Wink
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
Tiger
sjaco schreef;

Als het nu goed is gaat 15 september de overgang plaats vinden van KPN naar Online.

Er is een spreekwoord dat zegt bezint eer gij begint er zijn genoeg problemen met de telefonie van Online maar jij hebt je keuze al gemaakt.

Ik wens je dan veel succes met de overname en hoop dat je nu niet echt in de problemen komt.
 
sjaco
Beste allemaal het is nu 14 Oktober en bij deze wil ik dit forum en Online hartelijk bedanken.
Voor de goede service.
Alles is goed gegaan ik ben nu volledig bij Online.
Ik krijg van KPN ruim 8 euro terug,( was eigenlijk 14 euro, maar ze rekenen w.s. ook voor afsluitkosten?)
Van Online heb ik een maand gratis internet gekregen voor alle vervelende mails telefoontjes, tijd en een te late overzetting.
Dus mijn dank gaat uit naar deze klante service van Online.
Dank je wel.Smile
Welkom op onze happy family site, nu ook op second life zie http://www.bloggen.be/jacobhienke
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 jaar vast en een hoop narigheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vast IP adres Zyxel configuratie en problemen : 2 19 feb 2016
Port Forward TG712 Utorrent: kan geen vast IP adres aanmaken Thomson configuratie en problemen : 5 25 dec 2013
VPN Tunnel en vast IP Frequently Asked Questions : 2 07 sep 2011
Modem loopt vast Livebox configuratie en problemen : 4 01 dec 2010
Livebox loopt regelmatig vast Algemeen : 3 23 okt 2009
Advertentie