obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Online stelletje arrogante zakken
mecheltje
Sinds een aantal weken problemen met telefonie en dit allemaal sinds de voorlaatste update v/d livebox. Diverse mails naar Online gestuurd en 2x door een medewerker gebeld. Kreeg tot 2x toe een nieuwe voeding voor de livebox, helpt dus geen donder.
Vorige week opnieuw contact met Online krijg een nieuwe livebox, deze nog niet ontvangen. Maandag avond valt telefonie uit (telefoon led brand niet meer) de livebox gereset haalde niets uit, harde reset gedaan haalt niets uit.

Maar nu komt het volgende en wel heel belangrijk voor iedereen die nog een KPN lijn heeft!!!

Het is gebleken dat sinds de voorlaatste update en ook deze laatse dat als je gebeld wordt via je KPN nummer en je hangt na het gesprek op dat je dus niet direct met Online kan uitbellen, je beld dan via KPN uit!!. Het is mij overkomen dat ik gebeld werd via kpn nummer en dat de verbing werd verbroken om een mij duistere reden en dat ik de persoon terug belde en je raad het al ik heb ruim een uur via KPN budget zitten bellen kost mij dus € 9,83 ex btw.

Dinsdag morgen opnieuw Online gebeld dat ik dus nu helemaal geen telefoon meer heb, ledje is uit, moet nu dus wachten tot de nieuwe livebox binnen is.
Ik heb Online aansprakelijk geteld ivm de kpn kosten maar wordt dus allemaal af geketst.

Sinds maart 2005 abonnee bij eerst Wanadoo toen Orange en nu dus Online, zit nu dus nog vast tot maart 2010 daar ik een verlengingsaanbod heb gekregen van 1 jaar met €10,= korting maar geloof mij het is volgend jaar einde oefening voor Online ik heb er nu echt mijn buik vol van, het zijn een stelletje prutsers en een stel arrogante kwasten die totaal geen reed verstand van zaken hebben op dit gebied.

Als het nog lang gaat duren dan zeg ik tussentijds op en dan neem ik op de koop toe dat ik de resterende maanden het abonnementsgeld moet betalen, maar dan tenminste wel naar een provider die verstand van zaken heeft!!!!!!!!!!!!!!

Zo dit ben ik kwijt!!!

Groet Mecheltje
 
Tiger
@Mecheltje

Ik vraag mij af waarom jij denkt dat je er aan vast zit je moet ze gewoon in gebreke stellen en als ze het niet opgelost krijgen kan jij je contract laten ontbinden laat je toch niet bedonderen je krijgt toch niet waar je voor betaalt.
Gewijzigd door Tiger op 15 september 2009, 21:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online stelletje arrogante zakken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie