obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
voicemail en via email afluisteren
lidy
Dit ging best lang goed, maar hoor nu van klagende vrienden dat mijn voicemailbox vol zou zitten Sad
Surf en google me al suf, moet simpel zijn om deze te legen toch?Frown
1233 bellen, tja ik heb nooit een pincode nodig gehad, en kom zo ook niet verder!
Iemand DE simpele manier hier kennende om de overvolle voicemail box weer lekker leeg te krijgen?Wink
 
TCP_IP
Hey Lidy, das lang geleden !

Bel even naar de helpdesk om je pincode te laten resetten Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
lidy
Ja goed he, zoooooooooo lang geen erge sores met pctjes of erger nog : draadloos netwerk instellen ShockPfft
ff erg offtopic nu hoor...
De linksysrouter ligt nog lief en stil ergens in de kast hoor!
Binnen paar weken ga ik eindelijk maar es weer een echte format-c doen, mag best wel na ruim 2 jaar en dit met ook nog vele uitproberen van software Wink
Pc is niet eens traag oid hoor, onderhoud doe ik best netjes al zeg ik het zelf Smile
Lekker vers alles weer en wil gelijk terug naar vorige beveiliging AV...heb nu de beslist ook zeer degelijke Kaspersky (KIS-versie) maar na vergelijk toch liever Eset (smart security) terug. KIS verzwaart alsnog me teveel alles, met opstarten en scannen ook, en Eset heeft me in de jaren dat ik deze gebruikte ook nooit een virus doorgelaten Wink

Getsie dus gewoon (duur) BELLEN naar helpdesk?Sad
Voor zover ik weet heb ik niet eerder een pincode gehad hoor Wink
enige wat ik kan is naar "mijn gegevens of account" op de site gaan, webmails lezen evt, en destijds die emailnotificatie ook via dit ingesteld, wel handig is dat als je overdag soms bergen foontjes krijgt...
Dus kan niet ff ZELF die box legen? Pfft
 
TCP_IP
niet zodner pincode, is standaard dacht ik 1234 of 0000.
Maar als je hem laat resetten weet je het meteen Pfft

Je kunt ook een mailtje sturen via de site uiteraard Wink (online.nl/klantenservice)
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
lidy
gggggggggggggggrrrrrr nog steeds niet gelukt!Angry
Alle opties gehad, via oooo of 1234, online pincode veranderen: melding succesvol veranderd, weer 1233 bellen (code oke) en kom niet verder dan eerst bericht: uw box is nagenoeg vol... er staan 63 berichten waaronder geen nieuwe berichten meer...maar ook na handleiding enz lezen, komt er geen optie om ALLE berichten te verwijderen in 1 x, maar zelfs handmatig ook nietShock

Heb nu 4 x helpdesk gebeld...volgens hun klopt alles, ook hun resets enz, en zij kunnen niet die box leegmaken zeggen ze...Frown
 
rrozema
Ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is om jouw mailbox voor je leeg te maken. Ik denk dat ze alleen bij de helpdesk niet weten hoe dat moet. Ik zal het Online service team eens vragen om voor je uit te zoeken of dat mogelijk is... Hopelijk geven ze het antwoord hier in het forum zodat iedereen er wat aan heeft.
 
TCP_IP
Heb Online al per PB ingelicht trwns Lidy, vergeten te melden Wink
Zodra ze actie ondernomen lichten ze me ook even in als het goed is.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
lidy
Dank!! Met jullie beider hulp zal het vast ook weer lukken!! Wink
 
TCP_IP
Bericht ontvangen dat ze er meteen mee aan de slag gaan Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
lidy
ahhhh goed he, ikke toevallig ook, van ene Marlies en heb net ff klantnr die ze nodig hadden doorgegeven en mijn foonnummers waarop ik nu bereikbaar ben Smile

Als het haar lukt, mag ze voortaan voor mij best "overvollemailboxonderhoud" blijven doen hoor Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voicemail en via email afluisteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Gratis eMail stopt Helpdesk : 4 01 jan 2017
Email notificatie Storing [Livebox] : 2 29 mei 2016
Email adres Wie O Wie Email : 4 27 dec 2015
Advertentie