obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vraag aan Het Online Service Team
Tiger
WAAROM komt het nog regelmatig voor dat klanten de toezegging krijgen dat er teruggebelt wordt door Online en waarom wordt deze toezegging niet nagekomen want dat blijkt niet te gebeuren uit berichten op dit forum.

En WAT IS DE REDEN dat dit niet wordt nagekomen of heeft dit te maken met een bepaald beleid van/bij Online.

Dit wekt frustraties op bij de klanten en ik denk niet dat dit de bedoeling is dus gaarne een eerlijk antwoord op deze vraag.

Tiger
 
Tiger
Het verbaasd mij dat er nog geen antwoord is op mijn vraag terwijl ik voor 99,9% vrijwel zeker weet dat Het Online Service Team mee leest of zou ik soms teveel gevraagd hebben.
 
rrozema
Ze lezen lang niet altijd en alles mee. Als er een thread is waar we van vinden dat hun aandacht daar bij nodig is dan attenderen de beheerders ze op zo'n bericht.
 
Tiger
@rrozema,
Als ik je antwoord goed gelezen heb dan vinden de beheerders het niet nodig dat hier een eerlijk antwoordt op komt of zie ik dat verkeerd ? of is hier wel op geattendeerdt en komt er ondanks dat ook geen antwoordt.
Klinkt misschien vervelend voor een aantal mensen en misschien ook voor Online dat ik hier op door ga maar ik vindt toch dat hier een eerlijk antwoordt op MOET komen want daar hebben de klanten recht op of zijn ze daar te laf voor.
 
rrozema
Ik heb ze zelf niet op je vraag geattendeerd; ik kan hierin niet voor de andere beheerders spreken, simpelweg omdat we dit niet besproken hebben. We proberen zo veel mogelijk vragen zelf te analyseren of zelfs te beantwoorden, alleen in die gevallen waarbij we vrij zeker weten dat alleen Online het probleem kan verhelpen sturen we een bericht aan het service team met daarin de uitleg van wat wij vermoeden wat er moet gebeuren. Als we gewoon maar alles zouden doorverwijzen dan a ) is er voor ons geen lol meer aan en b ) is het service team ook binnen de kortste keren overbelast, net als de helpdesk.

Ik zag inderdaad geen reden om jouw vraag door te verwijzen. Ik kan voor mijn gevoel geen enkele waarde aan jouw vraag toevoegen, dus waarom zou ik me er dan mee bemoeien? Je kan ze zelf een berichtje sturen; misschien reageren ze dan wel. Ze hebben het vast erg druk met het uitzoeken van alle problemen rond de laatste livebox firmware update, dus wellicht hebben ze je vraag helemaal nog niet gezien.

Daarnaast, ondanks dat ik je vraag best wel terecht vind, vermoed ik dat je van het service team geen uitleg over bedrijfspolicies gaat krijgen; hun rol is om klanten met problemen te helpen, niet om verantwoording af te leggen voor het gedrag van de organisatie. Wellicht dat je van de klachtenafdeling een antwoord op je vraag kunt krijgen, maar die zijn (helaas) niet online bereikbaar. Dus misschien kun je hen een brief sturen.
 
Tiger
@rrozema,

Bedankt dat jij toch even de moeite neemt om e.e.a. toe te lichten hoe jij hier over denkt.

Ik hoopte met mijn vraag antwoord te krijgen voor de klanten die toezeggingen kregen maar die niet werden nagekomen waardoor bij hun toch enige frustratie naar boven kwam en anderzijds hoopte ik natuurlijk dat in de toekomst de toezeggingen WEL werden nagekomen maar dit blijkt nu toch ijdele hoop te zijn en of dit nu onwil of arrogantie van hun kant is kom je wel niet te weten.

In elk geval bedankt voor je antwoordt.
 
Tiger
Ben een beetje teleur gesteld in Het Online Service Team omdat ik geen antwoord kreeg op mijn vraag in het forum.

Wel kreeg ik een Prive bericht op 28/9 met onderstaande text die ik de forumleden niet wil onthouden,

Beste Tiger,

Ik heb je vraag gelezen - zoals Rozema zegt, we zijn erg druk en ik heb geen mogelijkheid om elke dag op het forum te komen - en zal deze voorleggen aan het team. Ik vind je vraag terecht, en weet dat we er alles aan doen om dit niet als regel te hanteren. Als we klanten toezeggen te zullen bellen, is het natuurlijk niet meer dan normaal dat we dit ook echt doen. Het feit dat het soms niet gebeurt, is natuurlijk niet zoals het hoort. Ik zal eens kijken wat we met jouw signalering kunnen.
Het is me opgevallen dat je veel op het forum bent, en dat je een kritische blik hebt. Dit is een goede zaak, want zonder feedback van onze klanten is het moeilijk onze service te verbeteren. We zouden graag eens met je in contact komen - buiten dit forum om - om zaken waar je tegenaan loopt te bespreken.
Zou je ons derhalve je klantnummer willen mailen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Het Online Service Team


Ik had veel liever gehad dat dit bericht rechtstreeks als antwoord op het forum was gegeven ook voor de klanten die tegen dit probleem aan liepen was dit heel goed geweest daarom heb ik het volgende als antwoord gegeven,

Beste xxxxx,

Ik heb je prive bericht gelezen maar ik zou het bijzonder op prijs gestelt hebben als jij dat bericht als antwoord op mijn vraag had gegeven jammer dat je dit niet gedaan hebt.

Wens jou nog een fijne dag toe.

Tiger

Edit door rrozema: namen van medewerkers horen niet op het forum. Wij zijn zelf immers ook anoniem. Daarbij, gegevens die jou in een persoonlijk bericht worden toegestuurd hoor je niet op een publiek forum te plaatsen. Da's geen harde regel, maar meer een fatsoensnorm.
Gewijzigd door rrozema op 03 oktober 2009, 16:38
 
muts
.

Die Tiger zegt een afspaakje met Xxxxx af ?! Wink

.

Gewijzigd door rrozema op 03 oktober 2009, 16:39
 
Tiger
@muts,

Jij doet je naam echt eer aan ik vindt dit geen item om grapjes over te maken ik vindt het al erg genoeg dat ze de klanten die hier mee geconfronteerd worden in de kou laten staan maar schijnbaar vindt jij dat ook nog grappig te zien aan de reactie die jij afgeeft.
 
rrozema
Laten we hier nu geen gevecht van maken. Ik had persoonlijk ook liever gezien dat het service team had geantwoord op het forum, i.p.v. je een PM te sturen (en ik moet toegeven dat ik muts' reactie toch wel een beetje grappig vond, ondanks dat het natuurlijk geheel off-topic is...).

Ik lees in het bericht dat je gepost hebt echter net iets anders dan jij; volgens mij wilde Xxxxx (Wink) je laten weten dat ze je vraag heel zinnig vond en dat ze je vraag daarom voorlegt op haar werk en er later nog op terug komt. Ze vraagt je zelfs om al je ervaringen met haar te delen zodat ze de service misschien verder kunnen verbeteren...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag aan Het Online Service Team', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie