obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Overstappen van KPN naar Online
hollander00
Al 3 jaar Online, (ben van de Wannadoo tijd zelfs) wordt ik gebeld door een jonge dame.
Of ik wil overstappen van KPN naar Online.
De huur van KPN lijn vervalt hierbij, en scheelt me paar euro per maand.
Ik ga akkoord, krijg netjes een brief, en nu is mijn Online nummer afgesloten!
KPN houd ik gewoon?!
Volgens hun is mijn Online nummer afgesloten, kan al een week niet bellen!

Quote

hierbij valt echter op dat het telefonieabonnement geannuleerd is, hetzij door u, hetzij door technische redenen
Bewn nog druk met ze in conclaaf over hoe en wat....
Iemand ook deze ervaring?
 
Tiger
@hollander00

Als je voor die paar € per maand problemen met je telefonie wilt hebben moet je echt de telefonie van Online nemen en als je goed gelezen hebt op dit forum over de problemen hiermee zou je beter moeten weten maar oke ik wens jou veel succes met je keuze.

Tiger
 
Tiger
Hoi Suug,

Er zijn best klanten die geen probleem hebben met telefonie net zo goed als met de snelheid maar

lees het topic maar eens goed van Nieuwe firmware en telefonie problemen dat zegt volgens mij toch voldoende.
Als je hier mee opgezadeld wordt is dat erg frustrerend en heb je toch echt een probleem.
 
hollander00
Ik had al Online telefonie met ADSL, maar nog op de "oldstyle" manier, met een KPN basic erachter.
Deze wou Online overnemen, en ik zou mijn online nummer behouden.
Nu is mijn Online telefoonnummer opzegezg, en heb ik ADLS met KPN zonder Online Telefonie!
Ben alweer stapje verder:
Online geeft de fout toe, maar zegt dat ik kan fluiten naar mijn Online nummer, omdat deze terug is gegeven aan de OPTA. OPTA gebeld, zegt het tegendeel.
Online weer gebeld, een andere meneer zegt dat het nummer inderdaad nog in beheer is van Online,
Opnieuw allees aangevraagd en nu moet het binnen 2 weken goedkomen
 
Kabuto

Quote

Suug schreef:
Hoi
tiger, ik ben het niet met je eens. Ik zelf heb al jaren telefonie rechtstreeks van online. Zonder problemen. Ook de spook telefoontjes heb ik geen last. Sterker nog, die spook telefoontjes spelen met de mensen die nog KPN hebben.
Verder lees ik de laatste tijd geen problemen op deze forum.


Een correctie is hier wel even op zijn plaats, want waar jij het vandaan haalt dat de spooktelefoontjes alleen plaatsvinden bij Online klanten die nog een KPN lijn hebben is onzin...ik heb geen KPN lijn en toch al ruim 2 maanden last van die spooktelefoontjes...!!!

Kabuto...
 
Kabuto

Quote

Suug schreef:
mijn tekst even aangepast

Maar ik vond de reacties wel overdreven


Dan heb jij waarschijnlijk geen last van ruim twee maanden nachtelijke spooktelefoontjes.
 
hollander00
UPDATE:
Volgens Online werkt nu de telefonie.
Probleem:
Geen telefonie, geen internet en geen KPN meer!
Het wordt zo langzamerhand een drama....
Technische dienst is aangeschreven.

Mooiste komt nog:
Mail van Online:

Quote


Geachte heer Hollander,

Wij hebben u een aantal keer gebeld op telefoonnummer xxx-xxxxxxx om te melden dat het probleem dat u bij ons heeft aangemeld is opgelost. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. We willen u vragen een telefoon gesprek te plegen naar een vast nummer naar een andere regio (dus met een ander kerngetal/netnummer) met de telefoon aangesloten op het modem. Dit gesprek moet minstens 5 seconden aanhouden. Op deze manier wordt de nummerportatie getriggerd en vervolgens binnen 24 uur afgerond.


Ze hebben me geprobeerd te bellen op het nummer dat niet werkt! Wat een slimme mensen werken daar en dan druk ik me nog zacht uit....
 
Tiger
@hollander00,

We willen u vragen een telefoon gesprek te plegen naar een vast nummer naar een andere regio (dus met een ander kerngetal/netnummer) met de telefoon aangesloten op het modem. Dit gesprek moet minstens 5 seconden aanhouden. Op deze manier wordt de nummerportatie getriggerd en vervolgens binnen 24 uur afgerond.

Heb je wat in de mail gevraagd is al uitgevoerd ? of nog niet want het zou de moeite waard kunnen zijn.

Tiger
 
hollander00

Quote

Geen telefonie, geen internet en geen KPN meer!

Zie quote van eerder bericht:
Dat gaat helaas niet lukken kan niet bellen, of internetten (lang leve de buurman zonder paswoord Smile).
Alles ligt plat, Internet, KPN en telefonie van Online
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen van KPN naar Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie