Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
speedtouch ST 706 vraagt om username en password
|
|
g00df3ll4 |
Geplaatst op 07 October 2009, 16:26
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 07 Oct 2009 |
hallo, ik heb sinds kort ADSL van Online, nu heb ik de installatie voltooid, maar ik kan niet internetten, want de router/modem vraagt om username en password ik heb al een harde reset geprobeerd maar dit heeft ook niet geholpen de helpdesk heb ik al gebeld maar die zijn zo onproffessioneel dat het al meer dan een week duurt voordat de monteur komt |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 11 October 2009, 18:56
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Sorry, maar dat is niet correct, barre61. De speedtouch van Online vraagt soms zo maar om een user name en wachtwoord. Er lijkt een verband te zijn met het aanzetten van uPnP. Meerdere forumleden hebben bevestigd dat dit probleem begon toen ze uPnP aan hadden gezet. Nadat ze de router gereset hadden en uPnP niet meer aan zetten, was het probleem weg. Ik denk dat je de reset knop niet lang genoeg hebt ingedrukt gehouden voor de reset naar fabrieksinstellingen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'speedtouch ST 706 vraagt om username en password', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
password Huawei | Algemeen | : 2 | 02 Jun 2015 |
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 18 May 2015 |
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 14 May 2015 |
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 3 | 07 Oct 2014 |
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 2 | 19 Jul 2012 |
Advertentie