obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
streamings traag (blijft bufferen)
TCP_IP
Goedendag allen,

Niet mijn provider maar heb wel de meeste kans op slagen om hier mijn posting te plaatsen.

Ik heb sinds een tijdje erg veel problemen om streamings te bekijken, in de zin van hij blijft constant bufferen.
Dit gebeurt bijvoorbeeld op Youtube en op dumpert.nl erg veel (hoewel het op dumpert iets minder erg is).

Ik betwijfel of het aan de Youtube kant zelf zit, voorheen gingen alle streamings eigenlijk erg snel.

Ik download via nieuwsgroepen met 27mbit voluit, http verkeer ook eigenlijk ( tests via speedtest.bbned.nl).
Websites openen gewoon snel.

Het zijn puur de streamings en ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik het moet zoeken.

Firewall op router en op PC al uitgeschakeld gehad maar geen effect.
Opera/IE8 en Firefox geprobeerd.

Iemand tips voor mij, erg irritant namelijk.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
Als je met ping probeert de youtube server(s) te bereiken, dan zie je waarschijnlijk geen enkel probleem. Probeer het nog eens met een groter bericht (ping -l ) en kijk of je dan nog steeds geen missende pakketten ziet.

Maar ik vermoed eigenlijk dat het je eigen router is die voor problemen zorgt. Als ik je goed begrijp krijg je namelijk wel een snelle response van servers, maar pas als je aaneengesloten een grote stroom data ontvangt dan gaat het haperen. Probeer daarom eens of het wel goed werkt als je je pc rechtstreeks op je modem aansluit? Een mogelijke oorzaak kan dan de mtu zijn.
 
TCP_IP
Vermoed inderdaad ook dat het hier thuis ligt.
Heb al wat met de router lopen pielen zoals met Qos, SPI uitschakelen enz...
Zal morgen nog eens PC direct aan modem hangen.

Router is trouwens een D-Link dir 655, modem is een Arris tm502b.

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'streamings traag (blijft bufferen)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 jan 2018
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Glasvezel traag, valt steeds uit Snelheid : 7 03 sep 2016
traag internet Snelheid : 22 09 jul 2015
Advertentie