Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
insteling firewall? nieuwste software
|
|
nokowow |
Geplaatst op 18 October 2009, 14:05
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
hallo iedereen. even een vraagje. Misschien is er iemand die er echt verstand van heeft >>???(vast wel) met de nieuwe software van de livebox is het mogelijk om de firewall in verschillende standen te zetten. Ik geloof de volgende standen. Maximale beveiliging speciale beveiliging minimale beveiliging Hij staat bij mij dan op de speciale beveiliging (standaard ?) wat is nu de beste optie ?? misschien met andere instellingen ?? heb regelmatig in de firewall secur log div fouten staan (raar) >>>SIP PKT: Failed parsing. Error code: -1019 [herhaald 51 maal Uitgaand verkeer Geblokkeerd - NAT out failed First packet in connection is not a SYN packet Mijn livebox doet het met een linksys router54g en sip account en dankzij de instellingen van dit forum perfect !! Wie weet er iets over te schrijven ??? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'insteling firewall? nieuwste software', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
huawei HG655d in bridge naar nieuwste Airport TC | Huawei configuratie en problemen | : 30 | 14 May 2014 |
Port forward zit onder menu Firewall | Huawei configuratie en problemen | : 5 | 20 Jul 2013 |
lichte Foto album software | Software Tips! Freeware, OpenSource e.d. | : 1 | 25 Jun 2011 |
Firewall configureren | Huawei configuratie en problemen | : 1 | 25 Jun 2011 |
Thomson TG712 firewall probleem, nog steeds geen oplossing... | Thomson configuratie en problemen | : 15 | 04 Jan 2011 |
Advertentie